Versenyautó a közutakra: jön a teljesen új Porsche 911 GT3 RS
Szupererős szívómotor, hatalmas hátsó szárny és 70 millió forint feletti alapár.
Szupererős szívómotor, hatalmas hátsó szárny és 70 millió forint feletti alapár.
A világ legkelendőbb versenyautója megújult, a teljesítménye immár meghaladja az 500 lóerőt.
A 330 lóerős motorral szerelt német oldtimer végsebessége meghaladja a 260 km/h-t.
Ez a makulátlan állapotú orosz négykerekű 36 évvel tekeri vissza az időgép kerekét.
Ez a hátsókerék-hajtású szuperkönnyű raliautó a 80-as évek elejére repít vissza bennünket.
Ilyen az, amikor egy gyártó olyan autót készít, amely minden kompromisszumtól mentes, és lényegében semmilyen előírásnak sem felel meg.
A boxermotoros kompakt sportkocsi, a BRZ komoly vezetési élménnyel kecsegtet, és nem is kerül túl sokba.
Szupererős szívómotor, alacsony tömeg, hátsókerék-hajtás. Röviden ez az új Huracán STO receptje.
Az újdonság messze 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
A második világháború előtti stuttgarti járgánynak alaposan megkérik az árát, és az új tulajnak bőven lesz még munkája vele.
A vásárlók várhatóan márciusban vehetik át az első példányokat.
Pletykák szerint hamarosan minden korábbinál nagyobb benzinmotor kerülhet az amerikai izomautó aktuális kivitelébe.
Nem lesz gyakori látvány az utakon, mindössze két tucatnyit gyártanak belőle.
A Genesis újdonsága 4 és 6 hengeres motorokkal indul harcba a szabadidő-autók piacán.
Az újdonság alig 2,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az egyedi sportkupéból mindössze 150 példány készül.
Ez a régi szovjet négykerekű egészen a 80-as évek közepére repítheti vissza új tulajdonosát.
Az orrmotoros és hátsókerékhajtású sportkocsi a hirdetés szerint bejáratósan új állapotban van.
Immár itthon is rendelhető az amerikai izomautó legújabb egyedi kivitele.