Versenyautó a közutakra: jön a teljesen új Porsche 911 GT3 RS
Szupererős szívómotor, hatalmas hátsó szárny és 70 millió forint feletti alapár.
Szupererős szívómotor, hatalmas hátsó szárny és 70 millió forint feletti alapár.
A világ legkelendőbb versenyautója megújult, a teljesítménye immár meghaladja az 500 lóerőt.
A 330 lóerős motorral szerelt német oldtimer végsebessége meghaladja a 260 km/h-t.
Ez a makulátlan állapotú orosz négykerekű 36 évvel tekeri vissza az időgép kerekét.
Ez a hátsókerék-hajtású szuperkönnyű raliautó a 80-as évek elejére repít vissza bennünket.
Ez a régi szovjet négykerekű egészen a 80-as évek közepére repítheti vissza új tulajdonosát.
A boxermotoros kompakt sportkocsi, a BRZ komoly vezetési élménnyel kecsegtet, és nem is kerül túl sokba.
Az újdonság messze 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
A második világháború előtti stuttgarti járgánynak alaposan megkérik az árát, és az új tulajnak bőven lesz még munkája vele.
A vásárlók várhatóan márciusban vehetik át az első példányokat.
Az orrmotoros és hátsókerékhajtású sportkocsi a hirdetés szerint bejáratósan új állapotban van.
Nem lesz gyakori látvány az utakon, mindössze két tucatnyit gyártanak belőle.
A Genesis újdonsága 4 és 6 hengeres motorokkal indul harcba a szabadidő-autók piacán.
Az újdonság alig 2,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Immár itthon is rendelhető az amerikai izomautó legújabb egyedi kivitele.
Az egyedi sportkupéból mindössze 150 példány készül.