szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az újdonság 150 lóerővel erősebb az alapmodellnél.

A BMW egyik legkomolyabb vezetési élményt biztosító típusa az M2-es, melynek sokáig az M2 Competition volt a csúcsmodellje, és aztán 2019 végén megérkezett az erre még rálicitáló M2 CS. Ennek motorházteteje alatt egy 3 literes 6 hengeres turbómotor rejtőzik, mely nem kevesebb mint 450 lóerőt, illetve 550 Nm nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.

A Manhart azonban azokra is gondol, akik esetleg még az M2 CS-t is túl gyengének találják. Számukra készült ez a tuningolt változat:

Manhart
Manhart

A keresztségben Manhart MH GT2 nevet kapott újdonság kereken 600 lóerős teljesítményű, ami mellé nem kevesebb, mint 830 Nm-es nyomaték társul.

Manhart
Manhart

A német cég arról nem beszél, hogy a hátsókerék-hajtású, illetve hétfokozatú duplakuplungos automata váltós sportkompakt maximum mennyivel képes száguldani, mint ahogy a gyorsulási értékekről sem tesz említést.

Mindenesetre jó kiindulási pont, hogy a 450 lovas gyári változat automata váltóval 4 másodperc, kézi váltóval pedig 4,2 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.

Manhart
Manhart

A 100 milliméteres végátmérőjű hangos sportkipufogót és 20 colos egyedi könnyűfém felniket kapott tuning M2 CS ára egyelőre ismeretlen.

Manhart

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!