Magyaroszágra jön az új Swift, és teljesen átalakul a Suzuki kínálata
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
Megkezdődött a kompakt UX divatterepjárónál 30 centiméterrel rövidebb vadonatúj LBX hazai forgalmazása.
Egyetlen hibrid hajtáslánccal, immár V6-os erőforrás nélkül debütált a kilencedik generációs Toyota Camry.
Elődjénél is meghökkentőbb, kicsit még inkább megosztó designnal támad a második generációs Toyota C-HR, mely most először zöld rendszámos plugin hibrid hajtáslánccal és akár 20 colos kerekekkel is rendelhető. Árban pedig már sajnos a sokkal nagyobb RAV4 nyakán liheg.
3 hengeres benzinmotorral, normál és lágyhibrid verzióban debütált a japán gyártó új kisautója.
Sokat kellett várnunk rá, de legalább megérte. Az első Lego építőelemekből összerakható Yamaha motorkerékpár nemcsak az építése, hanem az elkészültét követő szimpla bámulgatása révén is maradandó élményt biztosít.
Előfordul, hogy a pincér szívószállal viszi ki a kávét. Esetleg menet közben elveszi a tálcáról a vizet, és ő maga issza meg. És jobb, ha a vendég meg sem lepődik, ha sült hal helyett szusit tesznek az asztalára.
A Nissan vázolja számunkra, hogy körülbelül hogyan kell elképzelni a jó öreg GT-R utódját.
Az egyedi vonalvezetésű vadonatúj Prelude lemezei alatt hibrid technika rejtőzik.
A japán gyártó egy látványos külsejű és egzotikus hajtásláncú sportkupéval rukkolt elő.
Hat méter hosszú és nyolc tonnát nyom az a fegyver, ami a kilőtt lövedéket a hangsebesség hétszeresére képes gyorsítani. A tervek szerint hiperszonikus rakétákat is leszedne vele Japán.
A német gazdaság gyengélkedik, de a számszerű GDP-t fújja a szokatlanul magas infláció, a japán jen pedig gyengült a dollárhoz képest, és az összehasonlítás dollárban történik.
A Nissan legfrissebb újdonsága nem egy újabb hegyomlásnyi méretű divatterepjáró, hanem egy parányi 4 személyes kisautó.
Kis túlzással bárki elkészítheti otthon azt a billentyű formájú sapkát, amelyet a japán Google-alkalmazottak dobtak össze.
Ezt a 80-as évekbeli különleges Hondát nem hagyományos szívómotor mozgatja.
A limitált szériás japán szabadidő-autó indulóára hajszálnyival 8 millió forint alatt maradt.
A Honda Prologue szimpla- és duplamotoros változatban, egyfajta akkumulátorkapacitással készül.
Eddig leginkább csak a private jetekben és a hosszútávú repülőjáratok elsőosztályán lehetett hasonló kényeztetésben részünk, mint amilyen földöntúli luxussal a Lexus markáns dizájnú új dobozautója, az LM 350h kecsegtet.