A semmiből jött a világ egyik legkülönösebb autója
A retrófuturista hotrodot egy Bentley Continental GT motorja hajtja.
A retrófuturista hotrodot egy Bentley Continental GT motorja hajtja.
A Frankfurti Autószalonon leleplezett Hyundai-modell egyrészt visszatekint a múltba, másrészt a jövőt is felvázolja számunkra.
Nagy teljesítményű töltővel akár 20 perc alatt 80 százalékosra tölthető az EQS lemerült akkumulátora.
A bajor gyártó sportos kupéja szemrevaló vonalvezetéssel büszkélkedhet, de az eleje enyhén megosztóra sikeredett.
A japán gyártó apró terepjárójába beletoldottak egy keveset, és így elfér rajta két extra ajtó.
A mostanság mindent elárasztó divatterepjárók között üdítő színfolt tud lenni egy ilyen autó.
Ezzel az autóval vélhetően hatalmas élmény lenne a szinte teljesen hangtalan kabriózás.
A nem titkoltan az ikonikus M1 által inspirált újdonság felvázolja számunkra, hogy milyenek lesznek a közeljövő bajor sportkocsijai.
A karosszéria alap vonalvezetése semmit sem változott, de az autó eleje és hátulja már egészen 21. századi.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.
A Volkswagen-konszern cseh márkája az eddigi legnagyobb divatterepjárójából készítette ezt az egyedi újdonságot.
A hetvenes évek etalonautója volt az állólámpás Merci, az E-osztály alapja. Most ezt a kettőt elegyítette egy magyar formatervező.
Érdekesség, hogy a francia gyártó abszolút zászlóshajó modelljének hivatalos fotózásakor néhány éve a párizsi székesegyház adta a hátteret.
A stuttgarti gyártó újdonságát a GLA és a GLC közé lőtték be, vagyis nem túl nagy, mégis akár heten is elférnek benne.
A komoly hatótávú elektromos autó utastere automatikusan átalakul, ha a sofőr önvezetésre vált.
A Toyota nemrégiben bejegyeztette Japánban egy új modell dizájnrajzait, amelyet most valós koncepció formájában is látni lehetett.
A japán gyártó korosodó karakteres modelljéből hamarosan megérkezik a következő generáció – vázoljuk, hogyan nézhet ki.
A dél-koreai gyártó által leleplezett hétköznapi személyautóban összesen három érintésérzékeny panel található.
A dél-koreai vállalat egy egészen szemrevaló SUV-val emlékeztet arra, hogy nemcsak mobilok és tévék gyártásával foglalkozik.
A francia gyártó ezen újdonságában már egyáltalán nincs kormány és pedálsor – fókuszban az autonóm közlekedés.