A Wizz Air radikális változtatásra szólította fel a légitársaságokat
Környezetvédelmi szempontok miatt betiltatnák az első osztályt a rövidtávú utakon.
Környezetvédelmi szempontok miatt betiltatnák az első osztályt a rövidtávú utakon.
Remek évre számít a fapados légitársaság.
Annál nagyobb az összeg, minél hangosabb a gép.
Az Adria Airways legalább 60 millió eurós tartozást halmozott fel, de az állam nem akarja átvállalni az adósságát.
Új, Star Wars-témájú utasszállítót állított forgalomba a Virgin Atlantic légitársaság. A repülő oldalára az Ezeréves Sólyom is felkerült.
A vezérigazgató szerint túl sok pilóta dolgozik a cégnél, több száz dolgozót bocsátanának el.
Az éghajlatváltozás elleni küzdelem jegyében különadót vetne ki az 50 eurónál (16 500 forint) olcsóbb, európai útvonalakra szóló repülőjegyekre a bajor Keresztényszociális Unió (CSU).
Az EasyJet szerint nekik a biztonság az első.
Kellemetlen, ha a feladott poggyász végül mégsem érkezik meg oda, ahol az utas leszállt. Az Air France egyik új fejlesztése ezt is kiküszöböli.
Szeptember 22-étől Szöulba, jövő márciustól pedig Szófiába, Prágába, Belgrádba, Stuttgartba, Bukarestbe és Brüsszelbe indít közvetlen járatokat Budapestről a LOT. A rövidtávú járatok beindításával a magyar főváros a lengyel légitársaság fontos csomópontjává válik. Rafal Milczarski, a LOT vezérigazgatója hangsúlyozta, ez csak az első lépés volt, s újabb járatok is várhatóak. A vezérigazgató szerint ugyanis egy igazi csomópont, azaz hub legalább 50-100 célpontot szolgál ki.
Nem túl gyakori, hogy egy légitársaság egy esetleges légikatasztrófa túlélési esélyeit latolgassa, márpedig a KLM így tett. A bejegyzés azóta eltűnt, de aligha a tartalma miatt döntöttek úgy, hogy törlik.
Több időt vesz igénybe a Boeing 737 MAX modelljének javítása, így a gép őszre tervezett visszatérése több mint valószínű, hogy csúszik.
Úticéltól és kényelmi osztálytól függ majd az adó mértéke, amit környezetvédők kevesellnek.
A váltás nemcsak a környezetnek, de a légi iparnak is jót tenne, amely csak tavaly mintegy 51 ezer milliárdot költött üzemanyagra.
Két kempingbiciklit is hozatott mellé.
Váradi József szerint a hagyományos légitársaságok felelősek a környezetszennyezésért, a nyugat-európaiak pedig arrogánsak a kérdésben.
Egyelőre csak a London és New York között közlekedő járatok első osztályán vezeti be a British Airways a virtuális valóság szemüvegeket, hogy ezzel enyhítsék az utasok feszültségét.