Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Június végén jártak pórul.
A hvg.hu korábban megírta, hogy több száz magyar rekedt Tunéziában, mert műszaki hiba miatt nem szállt fel a gépük, és nem küldtek értük másikat. A magyarok többsége a Kartago Tours szervezésében ment ki Tunéziába, és a Tunisair járatával jöttek volna haza.
Az utasok kárigénnyel fordultak az utazási iroda felé, erre most kaptak választ.
A Kartago Tours levelében azt írta, őszintén sajnálják a történteket, elnézést kérnek, egyúttal arról tájékoztatják az utasokat, hogy a járatkésés oka a légitársaságtól kapott információ alapján előre nem látható műszaki hiba volt.
Szerintük mindent elkövettek, hogy a lehetőségekhez képest az utasok a várakozás ideje alatt megfelelő ellátást és információt kapjanak. Az utazási iroda ugyanakkor azt is hozzáteszi, hogy a menetrendváltozásból, késésből eredő kellemetlenségekért nem vállal felelősséget, de fejenként felajánl 60 euró kártérítést, „tekintettel a felmerült problémára és az okozott kellemetlenségre”.
A reptéren várakozókat hetekkel ezelőtt végül két csoportban szállították haza, azoknak, akik először jöttek, 16 órát kellett várakozniuk, a második csoport pedig 26 óra késéssel jött haza.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.