Éppen csak a háttámla hiányzott az ülésről, ahova egy utas jegye szólt az EasyJet gépén

Az EasyJet szerint nekik a biztonság az első.

  • hvg.hu hvg.hu
Éppen csak a háttámla hiányzott az ülésről, ahova egy utas jegye szólt az EasyJet gépén

Egyre-másra érkeznek a hírek arról, hol próbálják meg még inkább megvágni szolgáltatásaikat a low cost légitársaságok. Az EasyJet viszont most magasra tette a lécet.

Az EasyJet utasa küldte el a barátjának, Matthew Harrisnek azt a fotót, amelyen egy szomszédja látható egy olyan ülésen, amelynek nincsen háttámlája. Egyébként a mellette lévő ülésnek sem.

Harris azzal a lendülettel fel is töltötte a képet Twitterre, miközben azon poénkodott, hogy a légitársaságnak sikerült meghaladnia a Ryanair sóherságát azzal, hogy eltávolította a háttámlát – nyilván azt sugallva, hogy annak kényelméért/biztonságáért is külön kell fizetni. Ezután leírta a teljes sztorit:

A Luton reptérről Genfbe tartó járaton a beszálláskor az utast valóban leültették a háttámla nélküli székre, majd a személyzet megvárta, míg teljesen befejeződik a leszállás. Ekkor átkísérték a nőt egy olyan üléshez, amelynek volt háttámlája. Abban nem volt biztos, mi történik, ha a gép teljesen megtelt volna.

Az Easyjet felkérte Harrist, hogy távolítsa el a fotót, mielőtt megvizsgálják az ügyet, a férfi viszont annyit válaszolt: “teljesen kizárt”.

A légitársaság úgy nyilatkozott az ügyről, hogy “a biztonság a legfőbb prioritásuk”, illetve posztoltak egy linket, amely a biztonsági oldalukra vezet. Az EasyJet szóvivője azt mondta, az utasaik nem utazhatnak azokon az üléseken, amelyek javításra várnak.

(Metro)

 
 
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek