Ökoadót vet ki minden légitársaságra Franciaország
Úticéltól és kényelmi osztálytól függ majd az adó mértéke, amit környezetvédők kevesellnek.
Úticéltól és kényelmi osztálytól függ majd az adó mértéke, amit környezetvédők kevesellnek.
A váltás nemcsak a környezetnek, de a légi iparnak is jót tenne, amely csak tavaly mintegy 51 ezer milliárdot költött üzemanyagra.
Egy sztrájkról már hónapokkal korábban értesültek, mégsem szóltak az utasoknak, hogy legalább átszervezhessék a szabadságukat.
A Lufthansa és a KLM is azok közt van, akik úgy döntöttek, elővigyázatosságból elkerülik az érintett légteret.
Cseh Katalinék is az érintett géppel utaztak volna, de nem tudtak, mert a járatot törölték. Az EP-képviselő szerint sem szállást, sem más segítséget nem kaptak.
Új opció vált lehetővé a hivatalosan is harmadik nemű utazóknak.
Csökkentette előrejelzését a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) a légitársaságok év végére várható profitjára, a szövetség a korábbi 35,5 milliárd dollár összesített adózott nyereség helyett 28 milliárd dollárnyi eredményre számít.
A vezérigazgató szerint egy gép meghibásodott, ezért csak egy kisebbet tudtak küldeni az utasokért, ez okozta a problémát.
Az AirHelp a pontosságot, a kiszolgálás minőségét, és a követelések feldolgozását vette alapul a helyezéshez.
3,5 százalékos béremelést kapnak a pilóták idén. A sztrájk miatt 4000 járatot kellett törölni.
A skandináv légitársaságnál három napja tart a munkabeszüntetés.
A reptéri ügyintéző kiszedte őket a sorból. A pár szerint származásuk miatt.
Uniós adatok szerint egyetlen légitársaságként kapott helyett az első tízben, a listát szénerőművek vezetik.
Tizenöt új járat indul a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről az április elején életbe lépett nyári menetrendi időszakban.
Minden járatát törölte és beszüntette üzemelését az izlandi diszkont Wow Air csütörtökön – jelentette be a légitársaság a honlapján.
A Lion Air indonéz légitársaság tavaly októberben lezuhant Boeing 737 MAX 8 típusú gépén a pilóták az utolsó percekben hiába keresték a gép kézikönyvében a megoldást az ellen, hogy a járművet az új automatika folyamatosan előre dönti, kifutottak az időből, és nem tudták megakadályozni a gép tengernek csapódását – közölte a Reuters hírügynökséggel három meg nem nevezett ember, aki ismeri a pilótafülkében elhangzott beszélgetéseket rögzítő felvételt.
Miután magyar idő szerint szerda este a kanadai és az amerikai hatóságok is úgy döntöttek, hogy kitiltják légterükből a Boeing 737 MAX 8 és MAX 9 típusú utasszállító gépeket, a gyártó közleményt adott ki. Ebben azt javasolják, hogy világszerte függesszék fel ezeknek a repülőknek a használatát.
Alex Jacquot még csak 10 éves, de papíron már egy légitársaság vezérigazgatója. A tervezés időközben viszont elakadt, így a "konkurenciához" fordult segítségért. Nem várt reakció érkezett.
Utólag még azt is letagadja a reptéri rendőrség, hogy a fosztogatások miatt rakodókra szerelt testkamerákat javasoltak, és hiába lepleztünk le egy biztonsági kockázatot, továbbra is szabadon, állandó ellenőrzés nélkül grasszálnak a rakodók. A birtokunkba került dokumentumok alapján a repülők rakterének kamerázása viszont magáncégeknek köszönhetően zajlik, de a maffiaszerű szervezettséggel dolgozó tolvajok vesztegetni próbálják és fenyegetik őket. Ráadásul hiába fülelik le az utasokat megkárosítókat, visszatérnek, holott ehhez elvileg szigorú hatósági ellenőrzésen kell átesniük. Azt is megtudtuk, milyen jól forgatják a körömvágó ollót, és miért aggódhatunk, ha a kézipoggyászunk sárga címkével mégis a raktérben köt ki.
A diszkont légitársaságnak 15 millió forintot kell fizetnie tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt.