Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
3,5 százalékos béremelést kapnak a pilóták idén. A sztrájk miatt 4000 járatot kellett törölni.
Megállapodott az SAS skandináv légitársaság vezetése és pilótaszakszervezetei csütörtök este egy új kollektív szerződésről, így véget ért a cégnél az egy hete tartó és több mint 4000 járattörlést eredményező pilótasztrájk – jelentette be Rickard Gustafson elnök-vezérigazgató sajtótájékoztatón egy 35 óráig tartó utolsó tárgyalási forduló befejeztével.
A három évre szóló kollektív szerződésre vonatkozó megállapodás része, hogy a pilóták az idén 3,5 százalékos béremelést kapnak. Gustafson közölte, a társaság járatai a lehető leghamarabb újraindulnak, de akár 24 órába is telhet, amíg a menetrend helyreáll.
A járattörlések miatt az elmúlt egy hétben 380 ezer utas nem tudott felszállni arra a repülőgépre, amelyre eredetileg szeretett volna. Elemzők szerint a sztrájk napi 10,5 millió dollár veszteséget okozott az SAS-nek, ami azt jelenti, hogy eltűnhet a cég éves nyeresége.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.