Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#marketing

hvg.hu Tech

Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv) marketingesei közel 73 százaléka gazdasági visszaesésre számít a következő évben, erre készülve azt tervezik, hogy növelik a hirdetési költségüket és a kommunikációs aktivitásukat. Többek között ez derült ki a Liftup képzési platform friss felméréséből, amelyben a a közösségi médiás jelenlétről és a metaverzumról is kérdezték a hazai cégek szakembereit.

hvg.hu Tech

Sokakat megkopasztanak a kamukattintások, pedig 98%-uk kiszűrhető lenne

Abban, hogy ma már a legkisebb cégek is hirdetnek a neten, a kiberbűnözők és a piaci versenytársak is meglátták a lehetőséget. A digitális hirdetésekre építő cégek pedig szerte a világon küzdenek a marketingbüdzséket leapasztó hamis kattintási kampányok ellen. Hogyan védekezhetnek a magyar vállalkozások a visszaélésekkel szemben és melyek a legnélkülözhetetlenebb marketingtechnológiai megoldások napjainkban? A Markestic szakértői összeszedték a legfontosabb tudnivalókat.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan (ne) legyünk mások?

A kitűnés és a különbözőség minden márka szempontjából fontos. Ugyanakkor nem mindegy, hogy valami mást mondunk, vagy valamit másképpen mondunk.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan (ne) gondolkodjunk a hűségről?

A márkahűség hajszolása az ortodox marketing rögzült eleme, amelynek értéke szinte megkérdőjelezhetetlen. Mégis jobb lenne, ha megkérdőjeleznénk. A kutatások ugyanis ezt támasztják alá.

hvg.hu Tech

Megmérték: az emberek 45%-a több mint két éve nem érzett igazi boldogságot

Az Oracle ügyfélélmény-kutató csoportja és Gretchen Rubin író új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, de az üzleti vezetők félnek a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban. A Happiness Report 14 ország több mint 12 ezer fogyasztójának és üzleti vezetőjének meglátásait tartalmazza, és megállapította, hogy az emberek olyan új élményeket keresnek, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. A humort alkalmazó márkákat a fogyasztók hűséggel, jó értékelésekkel és ismételt vásárlásokkal jutalmazzák, és elfordulnak azoktól, amelyek nem így tesznek.

Seres Szilvia hvg360

Liptay Gabriella kommunikációs szakértő: A művészet érzékenységével „le lehet tapogatni” a trendeket

Liptay Gabriella, a nemzetközi könyvvizsgáló és tanácsadó cég, a KPMG magyarországi marketing- és kommunikációs igazgatója több mint egy évtizede állandóan résztvevője képzőművészeti tárlatok megnyitóinak, kulturális rendezvényeknek. Elkötelezett összekötő az üzleti és a kulturális területek között, kiterjedt kapcsolatrendszerét hosszú távú értékek és személyes érdeklődése mentén mozgósítja. A művészeti és piaci terek átjárásáról, egymásra hatásáról; kultúrafinanszírozásról, szponzorációról, partnerségekről beszélgettünk vele.

1 2 3 4 5 6 7
18
Ha Samsung telefonja van, ezt a változást észre fogja venni

Ha Samsung telefonja van, ezt a változást észre fogja venni

Guruló zongora hajtott át egy villamos előtt Budapesten – videó

Guruló zongora hajtott át egy villamos előtt Budapesten – videó

Szupermarketben is kapható lesz a Volkswagen legnépszerűbb terméke, a currywurst

Szupermarketben is kapható lesz a Volkswagen legnépszerűbb terméke, a currywurst

Megtiltotta a rendőrség a Pride napjára tervezett LMBTQ-felvonulás megtartását a budapesti belvárosban

Megtiltotta a rendőrség a Pride napjára tervezett LMBTQ-felvonulás megtartását a budapesti belvárosban

Ukrajna olyan kárt okozott hétvégén az oroszoknak, amelyet legalább tíz év és tömérdek pénz lesz rendbehozni

Ukrajna olyan kárt okozott hétvégén az oroszoknak, amelyet legalább tíz év és tömérdek pénz lesz rendbehozni

Melyik telefon kell most az embereknek?

Melyik telefon kell most az embereknek?

Év Magyar Autója 2026: eldördült a startpisztoly, indul a legjobb autók új versenye

Év Magyar Autója 2026: eldördült a startpisztoly, indul a legjobb autók új versenye

70 millió forintos elérhetetlen álom: versenypályáztunk a Toyota Supra búcsúzó verzióival

70 millió forintos elérhetetlen álom: versenypályáztunk a Toyota Supra búcsúzó verzióival

Jimmy Kimmel megkapta az olasz állampolgárságot

Jimmy Kimmel megkapta az olasz állampolgárságot

A címlapról ajánljuk