Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#marketing

hvg.hu Tech

Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv) marketingesei közel 73 százaléka gazdasági visszaesésre számít a következő évben, erre készülve azt tervezik, hogy növelik a hirdetési költségüket és a kommunikációs aktivitásukat. Többek között ez derült ki a Liftup képzési platform friss felméréséből, amelyben a a közösségi médiás jelenlétről és a metaverzumról is kérdezték a hazai cégek szakembereit.

hvg.hu Tech

Sokakat megkopasztanak a kamukattintások, pedig 98%-uk kiszűrhető lenne

Abban, hogy ma már a legkisebb cégek is hirdetnek a neten, a kiberbűnözők és a piaci versenytársak is meglátták a lehetőséget. A digitális hirdetésekre építő cégek pedig szerte a világon küzdenek a marketingbüdzséket leapasztó hamis kattintási kampányok ellen. Hogyan védekezhetnek a magyar vállalkozások a visszaélésekkel szemben és melyek a legnélkülözhetetlenebb marketingtechnológiai megoldások napjainkban? A Markestic szakértői összeszedték a legfontosabb tudnivalókat.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan (ne) legyünk mások?

A kitűnés és a különbözőség minden márka szempontjából fontos. Ugyanakkor nem mindegy, hogy valami mást mondunk, vagy valamit másképpen mondunk.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan (ne) gondolkodjunk a hűségről?

A márkahűség hajszolása az ortodox marketing rögzült eleme, amelynek értéke szinte megkérdőjelezhetetlen. Mégis jobb lenne, ha megkérdőjeleznénk. A kutatások ugyanis ezt támasztják alá.

hvg.hu Tech

Megmérték: az emberek 45%-a több mint két éve nem érzett igazi boldogságot

Az Oracle ügyfélélmény-kutató csoportja és Gretchen Rubin író új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, de az üzleti vezetők félnek a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban. A Happiness Report 14 ország több mint 12 ezer fogyasztójának és üzleti vezetőjének meglátásait tartalmazza, és megállapította, hogy az emberek olyan új élményeket keresnek, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. A humort alkalmazó márkákat a fogyasztók hűséggel, jó értékelésekkel és ismételt vásárlásokkal jutalmazzák, és elfordulnak azoktól, amelyek nem így tesznek.

Seres Szilvia hvg360

Liptay Gabriella kommunikációs szakértő: A művészet érzékenységével „le lehet tapogatni” a trendeket

Liptay Gabriella, a nemzetközi könyvvizsgáló és tanácsadó cég, a KPMG magyarországi marketing- és kommunikációs igazgatója több mint egy évtizede állandóan résztvevője képzőművészeti tárlatok megnyitóinak, kulturális rendezvényeknek. Elkötelezett összekötő az üzleti és a kulturális területek között, kiterjedt kapcsolatrendszerét hosszú távú értékek és személyes érdeklődése mentén mozgósítja. A művészeti és piaci terek átjárásáról, egymásra hatásáról; kultúrafinanszírozásról, szponzorációról, partnerségekről beszélgettünk vele.

Ballai Vince Gazdaság

A kóláspalackkal bűvészkedő Ronaldo példája mutatja meg, hogy nőttek a globális brandek fejére a sztársportolók

A világsztár sportolóknál erősödés figyelhető meg az utóbbi időben, hiszen a közösségi médián keresztül direktebb kapcsolatot tudnak kiépíteni rajongóikkal: egyre kevésbé érvényesülnek a korábbi szűrők, már nem feltétlenül csapatuk, szövetségük vagy szponzoraik meghatározta kereteken belül tudnak megnyilvánulni.

1 2 3 4 5 6 7
18
Később érkezik a családi pótlék májusban

Később érkezik a családi pótlék májusban

Bekopogott egy aligátor egy házba Ave Mariában – videó

Bekopogott egy aligátor egy házba Ave Mariában – videó

A szexmunkát felszabadításként állították be, az erőszak a beavatás része volt – megszólalt a román jógaszektás guru egyik áldozata

A szexmunkát felszabadításként állították be, az erőszak a beavatás része volt – megszólalt a román jógaszektás guru egyik áldozata

Mától az ország összes állattartó telepén listát kell vezetni a ki- és belépő emberekről és autókról

Mától az ország összes állattartó telepén listát kell vezetni a ki- és belépő emberekről és autókról

Magyarország tökéletes hely arra, hogy kínunkban röhögjünk  

Magyarország tökéletes hely arra, hogy kínunkban röhögjünk  

Az ukrán külügyminiszter szerint Putyin bármikor beleegyezhetne a 30 napos tűzszünetbe, de nem ezt teszi

Az ukrán külügyminiszter szerint Putyin bármikor beleegyezhetne a 30 napos tűzszünetbe, de nem ezt teszi

Már majdnem megvolt az alku a TikTokról, de Trump saját magának tett keresztbe a vámokkal

Már majdnem megvolt az alku a TikTokról, de Trump saját magának tett keresztbe a vámokkal

Lakossági tudatosság: akár harmadával is csökkenthetnénk a vegyes kukánk tartalmát

Lakossági tudatosság: akár harmadával is csökkenthetnénk a vegyes kukánk tartalmát

És akkor a kormány a legnagyobb bizonytalanság közepén pontosan megmondta, milyen év lesz 2026

És akkor a kormány a legnagyobb bizonytalanság közepén pontosan megmondta, milyen év lesz 2026

A címlapról ajánljuk