Megfigyeli a felhasználókat a Facebook, de nem úgy, ahogy gondolná
Magánbeszélgetések figyelése nélkül is többet tud az emberekről a Facebook, mint amennyit ildomos lenne.
Magánbeszélgetések figyelése nélkül is többet tud az emberekről a Facebook, mint amennyit ildomos lenne.
A Google, a Westel, a Guinness vagy akár a brit posta is próbálkozott látványos névváltoztatással – nem mindig sikeresen.
A világsztár sportolóknál erősödés figyelhető meg az utóbbi időben, hiszen a közösségi médián keresztül direktebb kapcsolatot tudnak kiépíteni rajongóikkal: egyre kevésbé érvényesülnek a korábbi szűrők, már nem feltétlenül csapatuk, szövetségük vagy szponzoraik meghatározta kereteken belül tudnak megnyilvánulni.
Eredetileg 3-5 éveseket vizsgáltak, képesek-e jutalomért önuralmat tanúsítani, de a közgazdászok hamar rájöttek, hogy felnőtt emberek gazdasági döntéseinél is érdemes ugyanezt megfigyelni. És sokan nem teljesítettek valami jól, ami a hitelezésben, a marketingben, de akár az egészségügyi kérdésekben is megmutatkozik.
Egy kirakat többre hivatott, mint hogy megmutassa, mi kapható az üzletben. Ha nemcsak a termék, hanem az általa nyújtott élmény is fontos, statikus eszközökkel nem mindig adható át az üzenet.
A vezérigazgató és a pénzügyi vezető is új titulust kaptak. Teljesen hivatalosan, a tőzsdefelügyelethez bejelentve.
A Mona Lisa felülvizsgálatán is részt vehet, aki sikeresen licitál.
A YouTube marketingesei sok mindent bevetnek, hogy előfizetőket toborozzanak a videómegosztó fizetős szolgáltatásához. Úgy tűnik, még egy pszichológiai trükköt is, amelyre valószínűleg csak kevesen figyeltek fel eddig.
Tavaly már minden második uniós vállalkozás használt valamilyen közösségi oldalt, a magyar cégek viszont a sereghajtók közé tartoznak.
Nem csak a számok döntenek, amikor valaki hitelt vesz fel, sokat számít a kiszolgálás minősége és a gyorsaság is mondja Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatója. A bank új reklámjait és kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group kreatív igazgatója szerint a piac változásait a pénzintézetek kommunikációja is követte. A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése. Páros interjúnk.
Igen, mindenhol hatalmas nutellás üvegek lesznek.
Ismét bebizonyosodott, hogy nincs olyan ember, akit ne lehetne manipulálni.