Ed Sheerannel reklámoz a Heinz ketchup
A szósz világnapján jelent meg a brit cég különkiadása.
A szósz világnapján jelent meg a brit cég különkiadása.
A marketing alattomos erővel hat a tudattalan énünkre, és már ott is egy tábla csoki a kezünkben. A neuromarketingesek legalábbis ezt akarják mindenkivel elhitetni, és hozzáteszik, hogy a döntéseinkért az agyi törzsdúcok területe a felelős. Tényleg ilyen egyszerűen működik?
A HVG körképéből kiderült az is, hogy azoknak az íróknak a többsége, akik viszont fontosnak tartják jelenlétüket a neten, honlapjaikról átköltöztek a Facebookra.
A kézikönyvben többek között a kutya és a lótuszpózhoz kínálnak az áruház hidegvérű marketingesei különböző lakberendezési megoldásokat.
A pocakos Mikulás fiatalabb, mint gondolnánk, de a reklámfilmek jó ideje velünk vannak a karácsonyi szezonban. Kis reklámtörténet zugivó anyukával, hátra szerelhető porszívóval és a konyhában tüsténkedő John Cleese-zel. Szavazzon, melyik a kedvence!
Miközben a többi közép-kelet-európai ország esetében sehol nem szerepelt a tíz legnagyobb médiakampányra költő között sem az állam.
A kkv-nak le kell jönniük a falvédőről: a szakember szerint a reklámnak vége, jön a kommunikáció korszaka.
Mit tehet egy cégvezető, hogy a vállalkozását minél jobban szeresse a Google keresője, és hogyan tudhat meg minél többet az oda kattintókról? Erről hirdetett a Google előadást kkv-k vezetőinek. Mi is beültünk, hogy megnézzük, kiket érdekel egy ilyen képzés, és mit tud kínálni nekik a világ egyik legnagyobb techcége.
A legnagyobb közösségi oldalnál döntöttek, nem küldenek többé tanácsadókat a pártoknak, hogy segítsenek menedzselni a facebookos hirdetéseket.
Bajban lesznek, ha nem tudnak alkalmazkodni az elöregedő társadalom igényeihez.
Úgy tűnik, visszatérőben vannak a jó kis kilencvenes évek, amikor virágkorukat élték az olyan kamu márkák, mint az Adios vagy a Hike. Csak ezúttal inkább az elektronikai eszközök hódítanak, és az interneten támad a hamisítvány.
Az utóbbi tíz évben az üzleti szektor szereplőinek egymás közötti magatartása sokat változott, és amelyik vállalat nem alkalmazkodik az új trendekhez, könnyen lemaradhat a versenyben. Íme néhány tendencia, amit nem árt figyelembe venni a céges marketingstratégia készítésénél.
Kevés idegesítőbb érzés van annál, mint amikor egy zacskóban több a levegő és kevesebb a chips a vártnál – írta az Independent.
David Meerman Scott amerikai marketingstratéga szerint lassan leáldozhat a ma ismert közösségi oldalaknak, mert algoritmusaikat sem a júzerek, sem hirdetők nem szeretik igazán. Interjú.
Számos weboldalon tüntetnek fel árakat, sőt lassan elkerülhetetlen megjelölni a szolgáltatás díját. Kevesen tudják azonban, hogy az árazás vizuális körülményei milyen jelentős mértékben befolyásolják a vásárlási döntés pszichológiáját. Íme 7 olyan marketingfogás, amellyel többet adhatunk el a weben keresztül.
A jó dizájn nem egyszer maga a marketing – vallják a HVG Extra Business által megkérdezett hazai belsőépítészek, dizájnerek és iparművészek, akik a munkáikkal sikert sikerre halmoznak a világban.
A cél, hogy az áruházak elemezhessék, mely területekről érkeznek a vásárlóik.
Kihirdették az Év Irodája verseny győzteseit.
A legjobban teljesítő vállalatoknak legalább négyféle gyakorlatuk van arra, hogy a kreativitást üzleti értékké formálják.