#marketing


Miért mindig ugyanazt a márkát vásároljuk?
 

Miért mindig ugyanazt a márkát vásároljuk?

A marketing alattomos erővel hat a tudattalan énünkre, és már ott is egy tábla csoki a kezünkben. A neuromarketingesek legalábbis ezt akarják mindenkivel elhitetni, és hozzáteszik, hogy a döntéseinkért az agyi törzsdúcok területe a felelős. Tényleg ilyen egyszerűen működik?

HVG Extra Business HVG Extra Business










Hogyan spóroljuk meg a marketingbüdzsé fölösleges felét?
 

Hogyan spóroljuk meg a marketingbüdzsé fölösleges felét?

Az utóbbi tíz évben az üzleti szektor szereplőinek egymás közötti magatartása sokat változott, és amelyik vállalat nem alkalmazkodik az új trendekhez, könnyen lemaradhat a versenyben. Íme néhány tendencia, amit nem árt figyelembe venni a céges marketingstratégia készítésénél.

HVG Extra Business HVG Extra Business