#marketing



Nem a piros hálószobában a legjobb a szex
 

Nem a piros hálószobában a legjobb a szex

A Csillagok háborúja jedi lovagjai nem véletlenül harcoltak színes lézerkardokkal: valószínűleg ők is tudták, hogy a szín igazi fegyver lehet. Köztudott, hogy a színek fontos szerepet töltenek be az életünkben, de vajon tudjuk-e, hogy pontosan milyen hatást gyakorolnak a hangulatunkra, a munkamorálunkra és a választásainkra? Miért pont a piros a tilalom színe, és miért aktiválja a veszélyérzetünket? Mely színek lazítanak el, indítanak be vagy ébresztik fel bennünk a vásárlókedvet? Velünk született tulajdonság, hogy kislányként a rózsaszínhez, fiúként pedig a kékhez vonzódunk?

Hercsel Adél Hercsel Adél

Trump, a márka
 

Trump, a márka

Az ingatlanmágnás republikánus jelöltként indul, de a republikánus párt csak rontja esélyeit, célközönsége jóval szélesebb. Az idetartozók motivációit kéne megérteni.

Paul Garrison Paul Garrison

Lappangó magyar márkák: léteznek még, meg nem is
 

Lappangó magyar márkák: léteznek még, meg nem is

Nem minden régi magyar márka olyan szerencsés, mint a pöttyös Túri Rudi, a Boci csoki vagy a Sport szelet: sokuk eltűnt a süllyesztőben, mások pedig ma is léteznek, de reklám híján alig tud róluk valaki. Most ilyen lappangó márkákat kutattunk fel: az egyikkel Orbán Viktor is koccinthatott a Fidesz születésnapi buliján, mégis csak egy helyen kapni, egy másik gyártását Lengyelországba vitte egy multi, egy harmadik pedig, úgy tűnik, már sínen van és street foodként is találkozhatunk vele.

hvg.hu hvg.hu



Marketingcéget vesz a Telenor
 

Marketingcéget vesz a Telenor

A Telenor csoport 360 millió dollárért mintegy 95 százalékos részesedést szerez a Tapad Incorporated digitális marketingcégben – közölte a távközlési szolgáltató pénteken.

MTI MTI




Ezt a hatalmas hibát követik el a magyar vállalkozók!
 

Ezt a hatalmas hibát követik el a magyar vállalkozók!

A magyar kkv-k vezetőjének kétharmada árbevétel-növelésre, több ügyfélre vágyik. Azzal viszont, ami közelebb vinné a cégvezetőket a céljuk eléréséhez – mint például az üzleti (marketing) tudás, a fejlesztés és a kapcsolatok bővítése – már kevésbé foglalkoznak. Ez pedig kapitális hiba.

hvg.hu hvg.hu



Egy sörreklám margójára
 

Egy sörreklám margójára

Egy frappáns marketingfogás és az ízlelőbimbóink becsapnak, vagy csak nem gondolkodunk? Elég, ha meghallunk egy-egy divatos hívószót: kézműves, házi, bio. Íme egy sörreklámban az átverés eszenciája.

hvg.hu hvg.hu