Hatalmasat dobott a Kinder csoki, óriási vita lett Németországban
Német focisztárok gyerekkori képeivel jön a foci-Eb alkalmával a Kinder csoki, de a német bevándorlásellenes Pegida máris kiakadt ezen, még ha utólag visszakozniuk is kellett.
Német focisztárok gyerekkori képeivel jön a foci-Eb alkalmával a Kinder csoki, de a német bevándorlásellenes Pegida máris kiakadt ezen, még ha utólag visszakozniuk is kellett.
A Csillagok háborúja jedi lovagjai nem véletlenül harcoltak színes lézerkardokkal: valószínűleg ők is tudták, hogy a szín igazi fegyver lehet. Köztudott, hogy a színek fontos szerepet töltenek be az életünkben, de vajon tudjuk-e, hogy pontosan milyen hatást gyakorolnak a hangulatunkra, a munkamorálunkra és a választásainkra? Miért pont a piros a tilalom színe, és miért aktiválja a veszélyérzetünket? Mely színek lazítanak el, indítanak be vagy ébresztik fel bennünk a vásárlókedvet? Velünk született tulajdonság, hogy kislányként a rózsaszínhez, fiúként pedig a kékhez vonzódunk?
Az ingatlanmágnás republikánus jelöltként indul, de a republikánus párt csak rontja esélyeit, célközönsége jóval szélesebb. Az idetartozók motivációit kéne megérteni.
Nem minden régi magyar márka olyan szerencsés, mint a pöttyös Túri Rudi, a Boci csoki vagy a Sport szelet: sokuk eltűnt a süllyesztőben, mások pedig ma is léteznek, de reklám híján alig tud róluk valaki. Most ilyen lappangó márkákat kutattunk fel: az egyikkel Orbán Viktor is koccinthatott a Fidesz születésnapi buliján, mégis csak egy helyen kapni, egy másik gyártását Lengyelországba vitte egy multi, egy harmadik pedig, úgy tűnik, már sínen van és street foodként is találkozhatunk vele.
Úgy tűnik, a reklám- és marketingipar az április elsejét is úgy várja, mint a karácsonyt vagy a Super Bowlt, és külön erre az alkalomra vicces és fals hirdetéseket és videókat jelentetnek meg, hogy aztán hangosan kiabálhassák: Április bolondja! Döntsék el önök, hogy vicces-e.
A kiskereskedők és az oktatási intézmények kommunikációs anyagainak nagyon nagy része, 75 százaléka a levélszemétben landol Európában – derült ki egy 21 országban elvégzett felmérésből.
A Telenor csoport 360 millió dollárért mintegy 95 százalékos részesedést szerez a Tapad Incorporated digitális marketingcégben – közölte a távközlési szolgáltató pénteken.
A baloldali-liberális közvélemény leborult a kanadai habonyárpi előtt.
Freddy Fabris fényképész már régóta tisztelegni akart a reneszánsz festők művei előtt, és az ihlet éppen egy autószerelő műhelyben kapta el.
A kanadai étteremben azzal próbálják elősegíteni a békés környezetet, hogy 5 dollár kedvezményt adnak azoknak, akinek gyermekei „jól viselkedtek” az asztalnál.
A magyar kkv-k vezetőjének kétharmada árbevétel-növelésre, több ügyfélre vágyik. Azzal viszont, ami közelebb vinné a cégvezetőket a céljuk eléréséhez – mint például az üzleti (marketing) tudás, a fejlesztés és a kapcsolatok bővítése – már kevésbé foglalkoznak. Ez pedig kapitális hiba.
Ha cége még nem tud egy egész marketinges csapatot foglalkoztatni, akkor érdemes átgondolnia, mik azok a feladatok, amelyeket házon kívül meg lehet oldani.
A Facebook felülvizsgálta hírfolyam-algoritmusát, és a visszajelzések alapján inkább az ismerősök posztjait részesíti előnyben a cégesekkel szemben, amik így hátrányba kerülnek.
Egy frappáns marketingfogás és az ízlelőbimbóink becsapnak, vagy csak nem gondolkodunk? Elég, ha meghallunk egy-egy divatos hívószót: kézműves, házi, bio. Íme egy sörreklámban az átverés eszenciája.
Egy brazil sörgyár olyan csomagolással rukkolt elő, ami kreatív módon alkalmazza azt a technológiát, ami a dobozos hideg italok megfelelő hőmérsékletét hivatott jelezni.