A leghatalmasabb új Volvók: vezettük a hibrid XC90-et és a villanyos EX90-et
Magyarországra érkezett a svéd márka két új gigantikus SUV-ja, kipróbáltuk a felfrissített hibrid Volvo XC90-et és a tisztán elektromos vadonatúj Volvo EX90-et.
Magyarországra érkezett a svéd márka két új gigantikus SUV-ja, kipróbáltuk a felfrissített hibrid Volvo XC90-et és a tisztán elektromos vadonatúj Volvo EX90-et.
A legolcsóbb használt i3-asok árának nagyjából feléért is kapható vadonatúj elektromos BMW, igaz csak 2 személyes és a teljesítménye is mindössze 5-15 lóerő. Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a vadonatúj BMW CE 02.
A Magyarországon legnagyobb mennyiségben értékesített kisautó, a Toyota Yaris felfrissített verziója változatlan külsővel, de nagyobb teljesítménnyel és modernizált technikával támad. Barcelona környékén teszteltük a 130 lóerős legújabb Yarist.
Az Ocean sorozat harmadik modelljével, a BYD negyedik magyar piacos villanyautójával a Lisszabon környéki utakon ismerkedtünk meg. Jövünk az elforgatható gigantkijelzős és lokálisan zéróemissziós tágas családi SUV kapcsán szerzett első gyakorlati tapasztalatokkal.
Testközelből ismerkedtünk meg a legfrissebb elektromos 2008-assal, plugin hibrid 508-assal és a lágyhibrid 3008-assal, valamint 5008-assal – teszten a Peugeot megújult kínálata.
Az Astra elektromos változata nem veri nagy dobra zéróemissziós mivoltát, helyette relatíve alacsony tömeggel és hatékony technikával veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját. Kipróbáltuk a kombiként is érkező villanymotoros modellt.
Ráncfelvarrt külsővel, modernizált műszerfallal és szűkített motorkínálattal támad a Ford népszerű kompaktja, mely immár Magyarországon is elérhető.
A francia tervezők nemes egyszerűséggel bedobáltak néhány, egymástól merőben eltérő dizájntervet a turmixgépbe, és a végeredményül kapott különcködő modell alá olyan futóművet pakoltak, amit szinte csak a varázsszőnyegekkel lehet egy napon említeni.
A Mazda spanyolországi rendezvényén nemcsak a megújult CX-5-öt vezettük, hanem a mindig egy kicsit különutas japán gyártó közeljövőt illető izgalmas terveibe is betekintést nyertünk. Lesz itt minden, mint a búcsúban.
Megérkezett Európába a Mustang Mach-E legsportosabb új változata, melyet a zord téli időjárású Lengyelországban fogtunk vallatóra. Mire jó 860 Nm és mennyire igaz az 500 kilométeres hatótáv? Jövünk a válaszokkal!
Ez a BMW nem a külsejével, hanem sokkal inkább a belsejével hódít, és bár iszonyatosan nagyot lép, mégsem vezetni a legnagyobb élmény, hanem egyszerűen csak síri csendben utazni benne. Olyan, mint egy négykerekű business lounge.
A hibrid Suzukik az utóbbi időkben teljesen elárasztották a piacot: kétféle lágyhibrid, egy normál hibrid és egy tölthető hibrid hajtáslánc található a japán gyártó kínálatában. Megnéztük milyen a gyakorlatban az álruhás Toyotának tekinthető csúcsmodell és a kistestvére.
A Stellantis megújult oroszlán emblémás francia márkája a "tartalomhoz a forma" vezérelv jegyében készítette el új kompakt modelljét, mely design, minőség és technika fronton minden korábbinál magasabbra helyezi a lécet.
Amennyiben rettentően unalmasnak találjuk a kompakt kategória összes modelljét, akkor a DS Automobiles újdonságát végre pontosan nekünk találták ki. Vezettük a DS 4-et, mely nagyon más, mint bármi más a piacon.
Megérkezett a Hyundai első igazán sportos szabadidő-autója, a Kona N, melyet a ráncfelvarrt i30 N és a teljesen új i20 N társaságában fogtunk vallatóra. Durrogásból, tempóból és adrenalinból nem volt hiány.
A német gyártó legerősebb biturbó V8-as motorjával hajtott újdonság minden riválisát lelépi, még a Lamborghini Urust is. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Nordschleife leggyorsabb SUV-ja, a végletekig kihegyezett legsportosabb Cayenne.
A Skoda első, valóban élőszereplős bemutatója a Covid-karanténok után a Kodiaq facelifjének jutott, ami egyébként is az egyik legfontosabb modellje a cseh márkának.
Egyedi arcvonások, kupé crossover karosszéria, tisztán elektromos hajtáslánc és franciás kényelem. Megérkezett Magyarországra az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új Citroën ë-C4, amit Budapesten gyorsan ki is próbáltunk.
Megnéztük, hogy milyen élőben a közel 8,5 millió forintos alapárú Suzuki Swace.
A Renault román márkája a közízlésnek jobban megfelelő külsővel, kicsit nagyobb méretben és modernizált technikával dobta piacra húzómodelljét. Jövünk az új Dacia Sanderóval szerzett friss tapasztalatainkkal.