Nem elírás: 67 kilométerrel árulnak egy kései Moszkvicsot
A 80-as évek közepén debütált típus ezen példánya a 90-es évek végén hagyta el a gyártósort.
A 80-as évek közepén debütált típus ezen példánya a 90-es évek végén hagyta el a gyártósort.
Ez a régi szovjet négykerekű egészen a 80-as évek közepére repítheti vissza új tulajdonosát.
A limitált szériás terepjárót nem az oroszok, hanem a németek készítik.
A kompakt terepjáró külsején a Suzuki Jimny vonásait is fel lehet fedezni.
Ilyen az, amikor valaki teljesen értelmetlen módon rombolásba és pusztításba kezd.
Az újdonság külseje és belseje is egyedi megjelenést kapott, de a jó öreg 83 lóerős motorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők.
Ültetett futómű, könnyűfém-felnik és egyedi fényezés jellemzi ezt a nem túl sokat használt régi Ladát.
Az új tulajdonosra váró szovjet kisautó a gyártás vége felé készült Zaporizzsjában.
A legkeményebb terepek leküzdésére szánt Bronto utód nélkül távozik az orosz gyártó kínálatából.
Újabb fontos mérföldkőhöz érkezett az idén a Zsiguli 50. születésnapját ünneplő orosz gyártó.
A mérföld/órás értéket is mutató szovjet autóért közel 5 millió forintot szeretnének elkérni.
Ez a lényegében szalonállapotú orosz terepjáró a típus életének kezdetére repít vissza bennünket.
Az orosz gyártó a több évtizedes múltra visszatekintő típus harmadik generációját tervezi piacra dobni.
Az újdonságot olyan modellek ellenfelének szánják, mint például a Rolls-Royce Cullinan vagy a Bentley Bentayga.
A Tesla hajtásláncú kívül régimódi, belül szupermodern járgány alig több mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A hackerek mögött állami támogatás állhat.
Aki ebből a Zsiguliból iszik, néhány órán át nem vezethet Zsigulit.
Egykoron bányába jártak vele, ma viszont inkább szórakozóhelyek környékén mutat jól ez a régi szovjet teherautó.
A dupla kereklámpás Lada büszkén feszít a menő retro címkén, a modellül szolgáló autót pedig napi szinten használják a szőlőtőkék között.
Oroszországban már kapható a kalandos történetű második generációs Niva.