Vámkerülő manőver: most a hibridekkel nyomulnak a kínaiak Európában
Kérdés, ha így folytatódik, ezeket is megvámolják?
Kérdés, ha így folytatódik, ezeket is megvámolják?
Utat mutatunk a modern autók betűrengetegében: melyik típus mire jó, és kinek ajánlott?
A Bentley Motors, a Volkswagen-csoport 102 éves, ultraluxus autógyártója bemutatta legújabb hibrid modelljét.
A BMW X2-es plug-in megnyugtató meglepetése, hogy két, alapvetően önmagukban különösebben semmi extrával nem kecsegtető hajtási egységet párosítva egészen élvezetes végeredményt lehet létrehozni.
Egy jól megtervezett napelemrendszerrel, egy energiatárolóval és hatékonyan kialakított töltési stratégiával simán elérhető egy villanyautó olcsó használata.
Öröm ilyesmit hallani a jövő sportautóiról.
Az plug-in autók töltése során a hibás akkumulátorcellák túlmelegedhetnek, ami tűzhöz vezethet. Az érintett autógyárak közül kettő Kínában és Magyarországon gyártott akkukat használ.
Egyre szélesebb termékskálát fed le a magyar gyár a Mercedes kompakt autóinak palettáján, a sportos AMG modellek után a takarékos és akár zöld rendszámos hibrideket is Kecskeméten gyártják.
A két japán autógyártó közös terméke a most bemutatkozott plugin Suzuki Across.
A modernizált Audi Q5 karakteresebb megjelenést, hátul a legmodernebb OLED lámpákat kapott amellett, hogy a teljes motorizációját áthangolták hibridhajtásra.
Hamarosan bemutatkozik a Mercedes-AMG GT73 4-Door Hybrid, ami konnektorról is tölthető lesz, így elvileg 50 kilométert is elgurul elektromosan.
A müncheni cég konzekvensen próbál lépést tartani a zöld autózás legfontosabb irányaival. Nagyon nem mindegy azonban, milyen minőségű alternatív hajtású termékkel rukkolnak ki a márka alapmodelljeit jelentő típusoknál, mint a 3-as széria. Az, hogy lenyűgöző emissziós értékeket produkál, még elég kevés lenne egy BMW-től, kéne valami kicsi plusz is.
A héten debütál a modellfrissítésen átesett Skoda Superb.
Merthogy egy lelkes, két fős japán csapat elkészítette a ZIP fájlokba és a...
A legnépszerűbb fájlkezelőt rengetegen használják szerte a világban; vannak...
A világ egyik legnagyobb járműipari beszállítója szerint teljesíthetőek az EU járművek szén-dioxid kibocsátására vonatkozó szigorú szabályozás célértékei. A Brüsszeli regula szerint a járműgyártóknak az új járművek szén-dioxid kibocsátását – legkésőbb 2020-ig, átlagosan, 100 kilométerenként számolva – 95 grammra kell visszaszorítani. Nem lesz könnyű betartani nevezett célértéket, miközben 2020-ig várhatóan 110 millió újonnan forgalomba helyezett autóra lehet számítani. A vállalatcsoport stratégiája dióhéjban az, hogy minél nagyobb méretű egy autó, annál nagyobb mértékben kell elektromossá alakítani hajtásrendszerét. A Bosch vezetősége múlt heti gépjármű-technikai sajtótájékoztatóján, Boxbergben részletesebben is beszámolt terveikről
Igaz, a világ legjobb böngészője az Opera, de valamit mégsem csinálnak jól...