Még csak rút kiskacsaként, de már megmutatták az új Mercedes SL-t
Ilyen az, amikor egy autógyártó szándékosan hoz nyilvánosságra "kémfotókat".
Ilyen az, amikor egy autógyártó szándékosan hoz nyilvánosságra "kémfotókat".
A Nintendo klasszikusaival kapcsolatos, eddig nem látott fejlesztői képek, dokumentumok és más információk szivárogtak ki az internetre. Hackertámadásról lehet szó.
A VW konszern cseh márkájánál nem tettek más, mint levágták a Scala tetejét és megszabadultak a hátsó ülésektől.
A Samsung egyik új klímájához készített reklámvideót, amelyben egy eddig nem látott telefon is felbukkant. Ha ez egy jövendőbeli új mobil, akkor azért érdekes, ha nem az, akkor pedig azért.
A SUV-őrület közepén a francia mérnökök fogták az A110-es sportautót és megemelték, illetve kiszélesítették azt.
Régóta ígérgetik ezt a szupererős elektromos autót, melyet most sikerült kipróbálnunk és amely még az év vége előtt gyártásba kerül.
Az egyik vegasi parkolóház tetején egy rendszám nélküli, új négykarikás modell bukkant fel.
A Togliattiban található létesítményben mostantól egy új versenyautó-prototípus is megtekinthető.
Bár az alapmodell is egészen fürgén viselkedik, ez a különleges kivitel a biztonság kedvéért kapott egy extra villanymotort.
A fejlesztők szerint a siker kulcsa a rendkívül alacsony tömeg és a kedvező légellenállási mutató lehet.
A sorozatgyártásra kész változatra még várnunk kell, addig is azonban itt egy kedvcsináló videó az iNEXT-ről.
Végre a belső terei is megcsodálhatók annak a vonatnak, amely a kínaiak legújabb fejlesztése, és amelyik hihetetlen sebességgel közlekedik majd.
A Bugatti La Voiture Noire elvileg 5 milliárd forintos értéket képvisel, de továbbra is a kerekével együtt forog a féknyerge.
Kényelmetlenül indul a Honor egyik még be sem mutatott újdonságának életútja, a készüléknek ugyanis nyoma veszett. A gyártó fizetni is hajlandó, csak valaki juttassa nekik vissza. Ha ez PR-fogás, akkor is kétségtelenül az érdekesebbek közé való.
Tegnap fotózták ezt az autót a Városligetben. Jogos kíváncsiság, miért a fólia, ha tavalyi az autó.
1500 lóerős négyturbós benzinmotor helyett egyelőre csak egy szerény villanymotor van a kidolgozott utastér nélküli unikumban. Melynek még normális féke sincs.
Sehol sem volt még akkor a Tesla és a Google, amikor a stuttgartiak már az autonóm közlekedést tesztelték.
A Hyundai hamarosan autókba kerülő fejlesztése révén minden korábbinál biztonságosabbá válhat a közúti közlekedés.
A japán gyártó a közeljövőt illetően igen fontos szerepet szán ennek a tisztán elektromos hajtásláncú városi kisautónak.