A gyártó a bejelentés kapcsán arról számolt be, hogy a La Voiture Noire stílusosan ívelt lemezei alatt a Chiron technikája található. Vagyis egy 8 literes W16-os benzinmotor, amely a 4 turbófeltöltőnek hála 1500 lóerőt, illetve 1600 Nm-t szabadít rá a négy kerékre.
Bugatti
A genfi szalon bontásakor azonban meglepően hangtalanul távozott a helyszínről a legújabb Bugatti, melynek talán leginkább kiábrándító részlete a kerékkel együtt forgó féknyereg volt. A kocsi most a Concorso d'Eleganza Villa d'Este rendezvényen is felbukkant, és ezen az olasz helyszínen lehetett megtekinteni először természetes fények mellett.
A prototípus azonban szinte semmit sem fejlődött az elmúlt hónapokban, vagyis teljesen hangtalanul mozog, és a féknyergei továbbra is szánalmas produkciót adnak elő (03:25-től):
Nyílt titok, hogy a prototípusban nincs semmilyen benzinmotor, a meghajtásáról egy egyszerű kis villanymotor és egy szerény kapacitású akkumulátor gondoskodott. Ami egyébként nem szokatlan az ilyen és ehhez hasonló kiállítási prototípusok esetében.
Tim Bravo, a Bugatti kommunikációs vezetője nemrégiben azt nyilatkozta, hogy a La Voiture Noire fejlesztése alig fél éve kezdődött, vagyis a leleplezett autó nem több egy nagyon korai prototípusnál. Emberünk elárulta, hogy a teljesen sötétített ablakok mögött még normál utastér sem található.
A Bugatti La Voiture Noire egyelőre tehát csak egy ígéret, a kocsi várhatóan 2-2,5 év múlva fog ténylegesen elkészülni.
A melegellenes törvény elfogadása óta nőtt a közösség tagja elleni erőszakos bűncselekmények száma, és ma is magas az LMBTQ-emberek egyenjogúságát elutasítók aránya, vagyis nem maradt hatástalan a kormány homofób retorikája. A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában.