Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#reklámpiac

hvg.hu Vállalkozás

Eltűnt nyolc milliárd forint a reklámpiacról

A magyar reklámügynökségi piac mintegy hatoda szívódott fel 2012 folyamán a megeglőző évhez képest. A forgalom több mint 16 százaláka – több mint 8 milliárd forint – vált semmivé tavaly, s az iparág rendkívüli módon koncentrálódott: a 30 legnagyobb nyereségű ügynökség 2,1 milliárdos össznyereségének csaknem 60 százalékát öt vállalkozás jegyezte.

hvg.hu Vállalkozás

Reklámcéget vásárolt fel a volt MFB-vezér

Januártól a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) elnök-vezérigazgatói posztját az első Orbán-kormány idején betöltő Patonai Péter lett az Inter Media Group (IMG) médiaügynökség százszázalékos tulajdonosa - közölte a Kreatív Online.

Vállalkozás

Egyre izmosabb az online reklámpiac

A múlt év végén folytatódott a kedvező tendencia a hazai online és mobil hirdetési piacon. Az IAB NORI mutatóban szereplő vállalkozások 10 százalékot meghaladó növekedést értek el az egy évvel korábbihoz képest 2012. utolsó negyedévében.

hvg.hu Vállalkozás

Eltűnik az EXIT Magazin

Az Est Media felfüggeszti a budapesti EXIT Magazin kiadását - tudatta a cég hétfő esti közleményében. A reklámpiac alakulásától függően a programajánló több platformon is újraindulhat.

hvg.hu Vállalkozás

Nagyon jól teljesítettek Simicska és Nyerges médiacégei

A jó ideje már csak küszködő magyar médiaipar bajai úgy fest, messze elkerülik a Fideszhez köthető médiavállalkozásokat, ezek a cégek ugyanis 2011-ben összesített árbevételüket 21 százalékkal, nyereségüket pedig 108 százalékkal tudták növelni a megelőző évhez képest.

hvg.hu Vállalkozás

Konszolidálódik a kreatívpiac?

Az UP Hungary btl- és az Artportré kreatívügynökség rendhagyó módon azzal tette emlékezetssé tízéves fennállását, hogy a két összeolvadt és UP Advertising néven működik tovább.

hvg.hu Vállalkozás

A reklámpiac még nem tért magához

Még nem érte el a mélypontot a magyarországi reklámpiac, az idei első negyedévebne ugyanis tovább csökkent a listaáras reklámköltés. A piacot a SZÉP-Kártya bevezetése, valamint a Malév Zrt. leállása tartják úgy-ahogy életben. Idén a bankok és a biztosítók fékeztek nagyot.

HVG Itthon

Iszonyú sok pénzt kap a hazai közmédia

A közszolgálati bulvár pazar dotációjával teremt konkurenciát a kormány a piac által amúgy is megtépázott kereskedelmi médiumoknak. Az állami műsoralap önmagában annyi támogatást kap, amennyi pénzt a többi piaci szereplő együttesen kasszíroz a hirdetésekért.

Sarkadi-Nagy Márton Itthon

Lóra kapott: Simicska már megint a háttérben

A Mahir-cégbirodalmon és a Nemzeti Vágta reklámügyeiben egy MVM-leány megbízásából is szerepet kapó reklámügynökségen folytak át Simicska köreihez a Szerencsejáték Zrt.-nek az idei rendezvényhez kapcsolódó megrendelései. A hirdetést vásárlók igazán nem fukarkodtak, összehasonlításunk szerint bannert például a piaci ár kétszereséért sikerült vásárolni a vagta.hu oldalon.

MTI Gazdaság

Napi: megmoccant a reklámpiac

A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.

MTI Gazdaság

Megduplázta nyereségét az RTL-csoport

Az előző évhez képest több, mint kétszeresére, 730 millió euróra nőtt a luxemburgi kereskedelmi televíziós csoport, RTL nyeresége 2010-ben - közölte a társaság.

hvg.hu Itthon

Jönnek a kikerülhetetlen tévéreklámok

A médiatörvény januártól engedélyezi a „termékelhelyezést” számos tévéműsorban, így – annak ellenére, hogy a csatornáknak figyelmeztetniük kell a nézőket – ezentúl várhatóan nehezebb lesz elkerülni a hirdetéseket kedvenc műsoraink fogyasztása közben. A csatornáknak új bevételeket hozhat a jogszabály-módosítás, feltéve, ha készül megfelelő műsor vagy lesz olyan celeb, akire márkát lehet építeni – vélik a szakértők.

MTI / hvg.hu Gazdaság

Nem mozdul a reklámpiac: a gyógyhatású készítmények vezetnek

Az év első kilenc hónapjában csaknem ugyanannyit költöttek a cégek reklámokra, mint egy évvel korábban. A legnagyobb növekedés a kábeltelevíziós piacon következett be, és ahogy tavaly, úgy idén is a gyógyhatású készítmények reklámozására fordították a legtöbbet – írta szerdai számában a Napi Gazdaság.

Gazdaság

Megtörtént a reklámpiacon, ami még soha

A hirdetők a globális válság miatt szerte a világon megkurtították a marketingbüdzséjüket. Magyarország sem volt kivétel: a reklámpiac, amely 2008-ig minden évben bővülni tudott, tavaly több mint húsz százalékkal zsugorodott. A hirdetési bevételek alakulásáról a MedialLab adott előrejelzést az Ecoline-nak.

1 2 3
Szijjártó Péter szerint válságban van az ENSZ, meg kell reformálni

Szijjártó Péter szerint válságban van az ENSZ, meg kell reformálni

Két hét után jelentkeztek a világ egyik legnagyobb lottónyereményéért

Két hét után jelentkeztek a világ egyik legnagyobb lottónyereményéért

Marabu Féknyúz: Egyeztettem Miszter Trumppal

Marabu Féknyúz: Egyeztettem Miszter Trumppal

Kleinheisler László az osztrák Bundesligába igazolt

Kleinheisler László az osztrák Bundesligába igazolt

Jesse Eisenberg nem akarja többé, hogy Mark Zuckerberggel azonosítsák

Jesse Eisenberg nem akarja többé, hogy Mark Zuckerberggel azonosítsák

Szénné égetett tekercset „nyitott ki” a mesterséges intelligencia, 2000 éve nem látott szöveget sikerült elolvasni

Szénné égetett tekercset „nyitott ki” a mesterséges intelligencia, 2000 éve nem látott szöveget sikerült elolvasni

A Parlamenttől az Igazságügyi Minisztériumig vonulnak első tüntetésükön a magyar bírók

A Parlamenttől az Igazságügyi Minisztériumig vonulnak első tüntetésükön a magyar bírók

Magyarországon a legnagyobb és legdrágább Dacia, a vadonatúj Bigster

Magyarországon a legnagyobb és legdrágább Dacia, a vadonatúj Bigster

Kutyás stranddá alakítana egy partszakaszt a siófoki önkormányzat, szavazást is indítottak

Kutyás stranddá alakítana egy partszakaszt a siófoki önkormányzat, szavazást is indítottak

A címlapról ajánljuk