#reklámpiac

hvg.hu Vállalkozás

Nagyon jól teljesítettek Simicska és Nyerges médiacégei

A jó ideje már csak küszködő magyar médiaipar bajai úgy fest, messze elkerülik a Fideszhez köthető médiavállalkozásokat, ezek a cégek ugyanis 2011-ben összesített árbevételüket 21 százalékkal, nyereségüket pedig 108 százalékkal tudták növelni a megelőző évhez képest.

hvg.hu Vállalkozás

Konszolidálódik a kreatívpiac?

Az UP Hungary btl- és az Artportré kreatívügynökség rendhagyó módon azzal tette emlékezetssé tízéves fennállását, hogy a két összeolvadt és UP Advertising néven működik tovább.

hvg.hu Vállalkozás

A reklámpiac még nem tért magához

Még nem érte el a mélypontot a magyarországi reklámpiac, az idei első negyedévebne ugyanis tovább csökkent a listaáras reklámköltés. A piacot a SZÉP-Kártya bevezetése, valamint a Malév Zrt. leállása tartják úgy-ahogy életben. Idén a bankok és a biztosítók fékeztek nagyot.

HVG Itthon

Iszonyú sok pénzt kap a hazai közmédia

A közszolgálati bulvár pazar dotációjával teremt konkurenciát a kormány a piac által amúgy is megtépázott kereskedelmi médiumoknak. Az állami műsoralap önmagában annyi támogatást kap, amennyi pénzt a többi piaci szereplő együttesen kasszíroz a hirdetésekért.

Sarkadi-Nagy Márton Itthon

Lóra kapott: Simicska már megint a háttérben

A Mahir-cégbirodalmon és a Nemzeti Vágta reklámügyeiben egy MVM-leány megbízásából is szerepet kapó reklámügynökségen folytak át Simicska köreihez a Szerencsejáték Zrt.-nek az idei rendezvényhez kapcsolódó megrendelései. A hirdetést vásárlók igazán nem fukarkodtak, összehasonlításunk szerint bannert például a piaci ár kétszereséért sikerült vásárolni a vagta.hu oldalon.

MTI Gazdaság

Napi: megmoccant a reklámpiac

A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.

MTI Gazdaság

Megduplázta nyereségét az RTL-csoport

Az előző évhez képest több, mint kétszeresére, 730 millió euróra nőtt a luxemburgi kereskedelmi televíziós csoport, RTL nyeresége 2010-ben - közölte a társaság.

hvg.hu Itthon

Jönnek a kikerülhetetlen tévéreklámok

A médiatörvény januártól engedélyezi a „termékelhelyezést” számos tévéműsorban, így – annak ellenére, hogy a csatornáknak figyelmeztetniük kell a nézőket – ezentúl várhatóan nehezebb lesz elkerülni a hirdetéseket kedvenc műsoraink fogyasztása közben. A csatornáknak új bevételeket hozhat a jogszabály-módosítás, feltéve, ha készül megfelelő műsor vagy lesz olyan celeb, akire márkát lehet építeni – vélik a szakértők.

MTI / hvg.hu Gazdaság

Nem mozdul a reklámpiac: a gyógyhatású készítmények vezetnek

Az év első kilenc hónapjában csaknem ugyanannyit költöttek a cégek reklámokra, mint egy évvel korábban. A legnagyobb növekedés a kábeltelevíziós piacon következett be, és ahogy tavaly, úgy idén is a gyógyhatású készítmények reklámozására fordították a legtöbbet – írta szerdai számában a Napi Gazdaság.

Gazdaság

Megtörtént a reklámpiacon, ami még soha

A hirdetők a globális válság miatt szerte a világon megkurtították a marketingbüdzséjüket. Magyarország sem volt kivétel: a reklámpiac, amely 2008-ig minden évben bővülni tudott, tavaly több mint húsz százalékkal zsugorodott. A hirdetési bevételek alakulásáról a MedialLab adott előrejelzést az Ecoline-nak.

hvg.hu Napi merítés

"Döbbenten figyelem ezt a rendszert, és nem értem a logikáját"

Volt fogorvos és kreatív igazgató egy ügynökségen. Elkészített két nagy sikerű magyar mozifilmet, most pedig élete első színházi rendezésére készül. Az ADrenalin blog szerzői Herendi Gábor filmrendezővel beszélgettek reklámról, filmről és az élet egyéb szépségeiről.

hvg.hu Gazdaság

Négymilliárdos csökkenést vár a TV2

Nagyjából 17 százalékos, azaz négymilliárd forintos bevételcsökkenést vár 2009-re a TV2 - írja Kovács Krisztián kereskedelmi igazgatóra hivatkozva a Napi Gazdaság a hétfői számában.

hvg.hu/MTI Kult

Tetemre hívják a kertévéket a szétdarabolt filmek miatt

Elborítják a képet az ikonok. "Széthúzott", plazmatévé-formátumú a filmkép. Túl sok és túl hangos a reklám. Levágják a filmek végét. Ismerős jelenségek? A filmesek tetemre hívják a kereskedelmi tévéket, az ORTT pedig egy asztalhoz ültetné a szereplőket.

1 2 3
Tisztázta az álláspontját az UEFA az Eb-döntő helyszínéről

Tisztázta az álláspontját az UEFA az Eb-döntő helyszínéről

Foci helyett: Irány a természet!

Foci helyett: Irány a természet!

Becsapja a nyár a belső óránkat

Becsapja a nyár a belső óránkat

Egy kutatás szerint három év múlva már 7500 magyar lesz milliárdos

Egy kutatás szerint három év múlva már 7500 magyar lesz milliárdos

A Lego új, környezetbarát kockával rukkolt elő

A Lego új, környezetbarát kockával rukkolt elő

Csizmadia Ervin: Milyen peremfeltételei vannak egy demokráciának?

Csizmadia Ervin: Milyen peremfeltételei vannak egy demokráciának?

Bezártak a bitcoinbányák Kínában

Bezártak a bitcoinbányák Kínában

Ungár Péter: Ha a homofóbokat becsméreljük, attól nem lesz kevesebb belőlük

Ungár Péter: Ha a homofóbokat becsméreljük, attól nem lesz kevesebb belőlük

A címlapról ajánljuk
Még több hír a VOLKSWAGEN támogatásával