#reklámpiac

Eltűnt nyolc milliárd forint a reklámpiacról
 

Eltűnt nyolc milliárd forint a reklámpiacról

A magyar reklámügynökségi piac mintegy hatoda szívódott fel 2012 folyamán a megeglőző évhez képest. A forgalom több mint 16 százaláka – több mint 8 milliárd forint – vált semmivé tavaly, s az iparág rendkívüli módon koncentrálódott: a 30 legnagyobb nyereségű ügynökség 2,1 milliárdos össznyereségének csaknem 60 százalékát öt vállalkozás jegyezte.

hvg.hu hvg.hu

Reklámcéget vásárolt fel a volt MFB-vezér
 

Reklámcéget vásárolt fel a volt MFB-vezér

Januártól a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) elnök-vezérigazgatói posztját az első Orbán-kormány idején betöltő Patonai Péter lett az Inter Media Group (IMG) médiaügynökség százszázalékos tulajdonosa - közölte a Kreatív Online.

hvg.hu hvg.hu

Eltűnik az EXIT Magazin
 

Eltűnik az EXIT Magazin

Az Est Media felfüggeszti a budapesti EXIT Magazin kiadását - tudatta a cég hétfő esti közleményében. A reklámpiac alakulásától függően a programajánló több platformon is újraindulhat.

hvg.hu hvg.hu

Nagyon jól teljesítettek Simicska és Nyerges médiacégei
 

Nagyon jól teljesítettek Simicska és Nyerges médiacégei

A jó ideje már csak küszködő magyar médiaipar bajai úgy fest, messze elkerülik a Fideszhez köthető médiavállalkozásokat, ezek a cégek ugyanis 2011-ben összesített árbevételüket 21 százalékkal, nyereségüket pedig 108 százalékkal tudták növelni a megelőző évhez képest.

hvg.hu hvg.hu

A reklámpiac még nem tért magához
 

A reklámpiac még nem tért magához

Még nem érte el a mélypontot a magyarországi reklámpiac, az idei első negyedévebne ugyanis tovább csökkent a listaáras reklámköltés. A piacot a SZÉP-Kártya bevezetése, valamint a Malév Zrt. leállása tartják úgy-ahogy életben. Idén a bankok és a biztosítók fékeztek nagyot.

hvg.hu hvg.hu

Iszonyú sok pénzt kap a hazai közmédia
 

Iszonyú sok pénzt kap a hazai közmédia

A közszolgálati bulvár pazar dotációjával teremt konkurenciát a kormány a piac által amúgy is megtépázott kereskedelmi médiumoknak. Az állami műsoralap önmagában annyi támogatást kap, amennyi pénzt a többi piaci szereplő együttesen kasszíroz a hirdetésekért.

HVG HVG

Lóra kapott: Simicska már megint a háttérben
 

Lóra kapott: Simicska már megint a háttérben

A Mahir-cégbirodalmon és a Nemzeti Vágta reklámügyeiben egy MVM-leány megbízásából is szerepet kapó reklámügynökségen folytak át Simicska köreihez a Szerencsejáték Zrt.-nek az idei rendezvényhez kapcsolódó megrendelései. A hirdetést vásárlók igazán nem fukarkodtak, összehasonlításunk szerint bannert például a piaci ár kétszereséért sikerült vásárolni a vagta.hu oldalon.

Sarkadi-Nagy Márton Sarkadi-Nagy Márton

Napi: megmoccant a reklámpiac
 

Napi: megmoccant a reklámpiac

A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.

MTI MTI



Jönnek a kikerülhetetlen tévéreklámok
 

Jönnek a kikerülhetetlen tévéreklámok

A médiatörvény januártól engedélyezi a „termékelhelyezést” számos tévéműsorban, így – annak ellenére, hogy a csatornáknak figyelmeztetniük kell a nézőket – ezentúl várhatóan nehezebb lesz elkerülni a hirdetéseket kedvenc műsoraink fogyasztása közben. A csatornáknak új bevételeket hozhat a jogszabály-módosítás, feltéve, ha készül megfelelő műsor vagy lesz olyan celeb, akire márkát lehet építeni – vélik a szakértők.

hvg.hu hvg.hu

Megtörtént a reklámpiacon, ami még soha
 

Megtörtént a reklámpiacon, ami még soha

A hirdetők a globális válság miatt szerte a világon megkurtították a marketingbüdzséjüket. Magyarország sem volt kivétel: a reklámpiac, amely 2008-ig minden évben bővülni tudott, tavaly több mint húsz százalékkal zsugorodott. A hirdetési bevételek alakulásáról a MedialLab adott előrejelzést az Ecoline-nak.

unknown unknown