Szelídebbre hangolva: kipróbáltuk a hibrid Suzuki Swift Sportot
A Swift ütős sportváltozata is megkapta a japán gyártó hibrid technológiáját, ami a fogyasztásra pozitív-, a dinamikára viszont negatív hatást gyakorolt.
A Swift ütős sportváltozata is megkapta a japán gyártó hibrid technológiáját, ami a fogyasztásra pozitív-, a dinamikára viszont negatív hatást gyakorolt.
A fejlesztők a felsőkategóriás modell külsejét és technikáját is felfrissítették.
Átrajzolt első- és hátsó résszel, valamint modernizált technikával érkezett meg Magyarországra a felfrissített 5-ös széria, melynek alapmodellje legolcsóbban 14,75 millió forint ellenében vezethető haza.
A Japánban gyártott kisautó legújabb változatával messze nem lehetetlen 4 liter alatti fogyasztási értékeket produkálni.
A 130 lóerős alapmodell valamivel 9 millió forint alatt indul itthon.
Az immár Magyarországon is rendelhető újdonság 0-100-as gyorsulása 1 másodpercet romlott.
A Golf GTI dél-koreai riválisának motorjában találtak még néhány lóerőt és újdonság a nyolcfokozatú automata váltó.
Tíz év után változtatnak a Wikipedia asztali böngészős változatának kinézetén, hogy a felhasználók könnyebben és hatékonyabban tudjanak böngészni a szócikkek között.
Ez az első olyan Ferrari, melynek hivatalos leleplezésére kizárólag online került sor.
A négykarikás gyártó négy év után felfrissítette négykerék-hajtással is rendelhető kompakt modelljét.
A Panamera külseje keveset változott, az újdonságok inkább a lemezek alatt keresendők.
Az egész világon elérhetővé teszi a Google azt a frissítést, amelynek köszönhetően egyértelműbb lesz, hol milyen környezettel találkozhatunk a természetben.
A bajor gyártó hamarosan felvarrja a 3 éve debütált középkategóriás SUV ráncait.
A német gyártó sportszedánja új körrekordot ért el a Nürburgring Nordschleifén.
Az újdonság hivatalos fogyasztási értéke 2,1-2,4 liter benzin 100 kilométeren. Az első 100 kilométeren, amiből közel 60 kilométert elektromosan tesz meg az autó.
A hatalmas és nem könnyű újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
A praktikus karosszériaváltozat felára mintegy 0,6–1,2 millió forint a szedánhoz képest.
A modernizált technikával támadó középkategóriás szedán hazai alapára 14,75 millió forint.
A kupé és a kabrió első szolidabb faceliftjére alig 3 évet kellett várnunk.