szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bajor gyártó hamarosan felvarrja a 3 éve debütált középkategóriás SUV ráncait.

A BMW 2003-ban az X5 kistestvéreként dobta piacra az első X3-ast, melynek aktuális harmadik generációja már akkora, mint az 1999-ben debütált első X5-ös. Az X3 harmadik nekifutása 2017 óta kapható, vagyis könnyen kikövetkeztethető, hogy a típus hamarosan átesik az életciklus felénél esedékes ráncfelvarráson.

Az elmúlt hónapokban felbukkant kémfotókon látható álcázott X3-asok alapján egy orosz designer, Nikita Chuiko körülbelül így képzeli el az újdonságot:

©

Az óvatosan átrajzolt külsejű X3-as a faceliftet követően is számos különböző benzines, dízel és plugin hibrid hajtáslánccal lesz kapható, a csúcsot pedig az 510 lóerős teljesítményű X3 M Competition jelenti majd. A 2022-es modellévű újdonság hivatalos leleplezésére várhatóan 2021-ben kerül majd sor.

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Több mint tízezren vonultak fáklyákkal az Urániához az SZFE hallgatóinak hívására

Több mint tízezren vonultak fáklyákkal az Urániához az SZFE hallgatóinak hívására

A színművészeti diákjai: Október 23-án ez nemcsak ironikus, de méltatlan is

A színművészeti diákjai: Október 23-án ez nemcsak ironikus, de méltatlan is

drMáriás megörökítette, ahogy Vidnyánszky kiáll az SZFE mellett

drMáriás megörökítette, ahogy Vidnyánszky kiáll az SZFE mellett