Üléspróbát vettünk a 30. szülinapos jubileumi Mazda MX-5-ben
Az elérhető árú sportkocsi erősen limitált szériás ünnepi változatát Svájcban fotóztuk köbe.
Az elérhető árú sportkocsi erősen limitált szériás ünnepi változatát Svájcban fotóztuk köbe.
A hamarosan hazánkba is megérkező RC F Track Edition könnyebb, gyorsabb és sportosabb megjelenésű, mint az alapmodell.
A svéd gyártó újdonsága hibrid hajtás és villanymotorok nélkül ér el elképesztő tempót.
A Genfi Autószalonon járva sikerült testközelből megismerkednünk az olaszok legfrissebb fejlesztésével.
Az új generációs Suprát először Svájcban tárja az európai közönség elé a japán gyártó, és rögtön egy még keményebb sportváltozat is érkezett belőle.
Ez az egyik leggyorsabb Opel, de a lehető legrosszabb időpontban látta meg a napvilágot. Kipróbáltuk a néhány év múlva várhatóan a gyűjtők kedvencévé váló legmorcosabb Insigniát.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
Az olasz gyártó legfrissebb sportkocsija nemcsak erősebb, hanem egyben könnyebb is az elődjénél.
Ma már olyan cégek kínálatában is fellelhetők a SUV-ok, melyekről sokáig nem gondoltuk volna, hogy elmennek ebbe az irányba. Akad azonban a trendekkel nem igazán foglalkozó gyártó.
A Daimler új SL modellje nem a legerősebb és leggyorsabb roadster, de stílusban nehéz vele versenyezni.
A legújabb 508-as nemcsak sportos, hanem egyben környezettudatos is. Felettébb izgalmasnak tűnik a franciák új koncepciója.
A minden korábbi sportautónál sokkal erősebbnek ígért Devel Sixteent nem lehet csak úgy hirtelen megvásárolni.
Az olasz márka új hibridje nem egy limitált szériás-, hanem egy nagyobb mennyiségben gyártott modell lesz.
A bajor gyártó leleplezte népszerű SUV modelljeinek 285 km/h végsebességű kőkemény sportverzióit, melyekben egy teljesen új motor kapott helyet.
Az elérhető árú sportkocsi erősen limitált szériás ünnepi változata nyáron érkezik meg hazánkba.
A japán gyártó leleplezte a kompakt sportautó narancssárga színben pompázó limitált szériás születésnapi kiadását.
Az 1 500 lóerős sportkocsit kívül és belül is egyedi árnyalatú kék szín dominálja.
Amennyiben komoly értéket képvisel a kocsi, akkor elegendő hátul rendszámot tenni rá, legalábbis egy új törvényjavaslat szerint.
Kevés közúti autó gyorsul olyan vehemenciával 0-ról 100-ra, mint a Magyarországon gyártott új TT RS.
A sokak által egyszerűen csak mini-Megane-nak becézett új Clióból ilyen lehet a felpaprikázott RS változat.