Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A 2019-ben leleplezendő M8 fölött is van élet, várhatóan egy évvel később jön az M10-es abszolút csúcssportoló.
A BMW idén dobta piacra a teljesen új M5-öst, mely alaphelyzetben 600 lóerős teljesítményt ad le a kerekekre, az opcionális Competition csomaggal pedig már 625 lóerős teljesítményre képes. Akinek ez a szedán egyszerűen túl nagy és nem elég sportos, annak ott az M850i kupé, ami ugyan "csak" 530 lóerőre képes, de hamarosan megkapja M8-as nagytestvérét (mellékelt fotókon), mely már 600+ lóerővel fog rendelkezni.
A BMW pedig azokra is gondol, akik számára esetleg még az M8 is túlságosan puhány lenne, ugyanis Jozef Kaban, a vállalat design részlegének a vezetője nemrégiben azt nyilatkozta egy interjúban, hogy a BMW a közeljövőben kijöhet egy extrém sportkocsival is.
Ez lehet a szuperlapos BMW M10, melybe egy teljesen új fejlesztésű, mintegy 650 lóerős teljesítményű hibrid hajtáslánc kerülhet. A legkorábban 2020-ban leleplezendő újdonság benzinmotorja az előzetes híradások szerint egy több turbóval megfújt hathengeres erőforrás lehet.
A BMW M10 elnevezés egyébként nem most tűnik fel először a színen, a bajor gyártónak ugyanis volt egy ilyen nevezetű soros négyhengeres motorja, mely 1962-től egészen 1988-ig volt gyártásban 1,5-2 literes lökettérfogatú kivitelekben.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.