Kölcsönözhető csomagolással forgatná fel a kozmetikai piacot egy új cég
Egy cseh szupermodell új kozmetikai márkájánál a csomagolásért külön kell fizetni és a pénzt vissza se kapjuk.
Egy cseh szupermodell új kozmetikai márkájánál a csomagolásért külön kell fizetni és a pénzt vissza se kapjuk.
Általánosságban ismert, hogy a zöldség, a gyümölcs, a vitaminok, a sok folyadék jótékony hatással vannak a szervezetre, most utánanéztünk, hogyan tehetik szebbé még a bőrünket is.
Az EU-s tiltás gúzsba köti az iparágat, mert nehéz olyan alternatív kísérleti módszereket kitalálni, amelyek pótolhatják az állatkísérleteket. Ha mégis lennének ilyenek, akkor viszont a cégeknek a határ a csillagos ég, mert immár a legnagyobb piacot jelentő Kínában is eladhatók állatkísérletek nélkül készülő kozmetikai cikkek.
A szépségipar legújabb tendenciái alapján 2020-ban a használt termékek piacának robbanását jósolják.
A közeljövő szépségiparában már nem a jól csengő nevű hatóanyagok gondoskodnak majd az exkluzivitásról. A széles rétegeknek szánt készítmények helyébe a személyreszabottság varázsának mámora lép.
A közeljövő szépségiparában már nem a jól csengő nevű hatóanyagok gondoskodnak majd az exkluzivitásról. A széles rétegeknek szánt készítmények helyébe a személyreszabottság varázsának mámora lép.
Az Ötödik Elem című filmben látott autosminkre egyelőre várni kell, a Procter and Gamble viszont már közelít ehhez: egy olyan eszközt készítettek, ami képes automatikusan felismerni és elfedni a bőrhibákat.
A mosolygós, kissé telt férfi, vagy a rá hasonlító kissrác arcképével mindent el lehet adni Dél-Koreában – csakhogy a márkahordozó arc az északi diktátoré.
Rácz Judit, a legnagyobb magyar online kozmetikai közösség megalapítója és a cosmed mozgalom hazai úttörője a világ legkelendőbb krémjeiről, csodatevő vegyületekről és arról, hogyan lesz egy informatikusból beauty geek.
A világ viharosan változik, de azért vannak stabil értékek. Ezek egyike a legendás francia szépségipar.
A márciusi portugál kiadás címlapján szerepel a magyar modell, a lap két külön címlappal is megjelent.
Hosszadalmas, bonyolult, de roppant érdekes is: így lehetne leírni a dél-koreai szépségápolási szokásokat. De miért tűnik mindez számunkra megszállottságnak? És hogyan lett a több százéves történelmi hagyományokból építkező szépségkultuszból az állam által komolyan támogatott iparág, ami lassan az egész világot bekebelezi? Cikkünkből kiderül.
Úgy tűnik, nem Victoria az egyetlen a Beckham, aki fejest ugrik a szépségiparba: David Beckham egy új termékcsalád, a L’Oréal Biotherm Homme arca lesz.
Szilikonbázisú polimerekből álló anyagot hoztak létre Amerikában, amely alkalmas rá, hogy eltüntesse a ráncokat. A második bőrt folyékony formában lehet felvinni az arcra, ahol rugalmas, légáteresztő réteget képez.
A szépségiparban dolgozóknak nem kell online pénztárgépet használniuk, de továbbra is számíthatnak az adóhivatal rendszeres ellenőrzésére – írja a szerdai Magyar Idők.
Új mozgalom és divatirányzat van születőben, egyenesen Hollywoodból? Lassan véget ér a szépség és a fiatalság hamis kultusza, ami tönkreteszi a nők önbecsülését? Le a hazug bálványokkal? – A napokban a Disney 19 éves sztárja emelte fel a szavát a durva retusálás miatt, most pedig az Oscar-díjas angol színésznő, Kate Winslet tiltotta meg, hogy utólag manipulálják a képeit.
Tizenegy modell szerepel abban a videoklipben, amely az ókori Egyiptom időszakától máig mutatja be, milyen típusú nőket tartottak a legszebbnek az adott korokban.
Egy európai kutatás szerint már nemcsak sajtokat, zöldségeket, felvágottakat tartanak a nők a hűtőszekrényben, egyre többen hűtik a szemceruzájukat, körömlakkjukat, sőt, a cipőjüket is.
Vásárlói értékelések és egyéni szépségprofil alapján állítja össze a rendszer a kozmetikumok listáját.