szerző:
hvg.hu

A szépségipar legújabb tendenciái alapján 2020-ban a használt termékek piacának robbanását jósolják.

A másodkézből származó divattermékek piaca dinamikusan nő – úgy tűnik ezt a tendenciát a szépségipar is elkezdte követni. A trend Japánból és az Y generáció tagjaitól indult ki. Bár a vásárlókat elsősorban az áhított termék olcsóbb megszerzése motiválja, a kozmetikumok és szépségtermékek másodlagos piacát elsősorban a limitált kiadású termékek pörgetik, amelyeket az eredeti ár többszöröséért is értékesítenek. A legkeresettebbek a luxusparfümök, valamint a masszázseszközök és a hajszárítók. Ezt a tendenciát támasztja alá akifejezetten a szépségtermékek másodlagos piacaként szolgáló oldalak (Glambot, Poshmark) egyre növekvő népszerűsége, emellett olyan platformok, mint az Ebay is egyre jelentősebb kategóriát tesznek ki a kozmetikumok és a szépségipari termékek.

A Vogue Business megbízásából az Ipsos készített egy közvéleménykutatást, amely arra a megállapításra jutott, hogy az emberek 37 százaléka vásárolna más tulajdonában lévő, de használatlan, vagy bontatlan terméket. A megkérdezettek 68 százaléka aggódik azonban a higiénia és a baktériumok, 34 százalékuk pedig amiatt, hogy ki lehet a termék eladója és a lejárati idő is rizikófaktornak számít.

A WGSN nemzetközi trendügynökség szerint az alacsonyabb árak mellett a fenntarthatóság és a környezetvédelmi megfontolások, továbbá a közösséghez való tartozás érzése motiválják azt, miért vásárolnak szépségtermékeket másodkézből. Bár konkrét számokat nem tudnak jósolni a növekedésre, azt biztosnak tartják az iparági szakértők, hogy meghatározó irányzat lesz a szépségipar irányvonalai között.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Nagy Gábor hvg360

Van az a használt edzőcipő, amelyért adna milliókat?

Aukciókon vagyonokat fizetnek a ritkaságokért, és pezsgő online piacuk van a korlátozott számban értékesített edzőcipőknek. Az új őrületből a két nagy gyártó, a Nike és az Adidas, valamint a sneakerlázhoz a nevüket adó hírességek húznak hasznot.

Nyomozás indult Angolában az országot kifosztó elnöklány után

Nyomozás indult Angolában az országot kifosztó elnöklány után

Harminc éve nem házasodtak ilyen sokan, csak gyereket nem akarnak vállalni

Harminc éve nem házasodtak ilyen sokan, csak gyereket nem akarnak vállalni

Hófürdőző cirkuszi elefántok szórakoztatták az orosz járókelőket

Hófürdőző cirkuszi elefántok szórakoztatták az orosz járókelőket

Nézné a végrehajtó, mire mennek a felcsúti tao-pénzek, csak nem tudja megnyitni a pendrive-ot

Nézné a végrehajtó, mire mennek a felcsúti tao-pénzek, csak nem tudja megnyitni a pendrive-ot

Bruttó 13 milliós lelépési pénzzel ment Trócsányi Brüsszelbe

Bruttó 13 milliós lelépési pénzzel ment Trócsányi Brüsszelbe

Simonka György támogatókat toboroz, készül Orbán Viktorhoz

Simonka György támogatókat toboroz, készül Orbán Viktorhoz