#telefonos ügyfélszolgálat




Meddig fejlődhetnek még a digitális üzleti asszisztensek?
 

Meddig fejlődhetnek még a digitális üzleti asszisztensek?

A virtuális asszisztensek az otthonok után szépen lassan a munkahelyekre is megérkeznek. Míg a beszédfelismerő mesterséges intelligenciát alkalmazó házi készülékek leginkább a kényelmet szolgálják, az üzleti szereplők számára hatékonyabb munkafolyamatokat biztosítanak a felhőn keresztül igénybe vehető asszisztensek. Az ügyfélszolgálat mellett adminisztratív feladatokat is rájuk lehet bízni, és az információszerzésben is segítik a dolgozókat.

Telekom Telekom







Így csábítja el önt is az ügyfélszolgálatos
 

Így csábítja el önt is az ügyfélszolgálatos

A szegedi Xdroid magyar fejlesztői olyan alkalmazás prototípusán dolgoznak, mely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben kijelzi az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot, amikor a telefonáló nagy valószínűséggel rávehető egy termék vagy szolgáltatás vásárlására.

hvg.hu hvg.hu

Személyre szabott menüvel spórol a Citibank
 

Személyre szabott menüvel spórol a Citibank

A Citibanknál mobiltelefonszámukkal regisztrált ügyfelek személyre szabott menürendszert hallhatnak, a tapasztalatok szerint hívásonként egy perc időmegtakarítással jár az ügyintézés, ez összesen közel 200 ezer perc időspórolást jelentett az ügyfeleknek, az elmúlt négy és fél hónapban.

hvg.hu hvg.hu



Felismerik a Telenornál, ha feszült az ügyfél
 

Felismerik a Telenornál, ha feszült az ügyfél

A Telenornál 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer a cég várakozásánál felüli eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint 3 millió rögzített és kielemzett beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára.

hvg.hu hvg.hu