4000 milliárd forint megy a következő 4 évben közúti és vasúti fejlesztésekre
Az összeg 45 százalékát az EU adja.
Az összeg 45 százalékát az EU adja.
Fejlesztési szándék áll a decembertől Veszprémbe, Egerbe és Békéscsabára közlekedő Flirt motorvonatok beindítása mögött – közölte a hvg.hu-val a MÁV. A vonatok a budapestin kívül Eger, Veszprém, Székesfehérvár és Gödöllő agglomerációját is kiszolgálják, a békéscsabai motorvonatok pedig akkor mennek majd, amikor a fővárosi agglomerációban úgyis kevesebb kell belőlük.
Nem valami jók az esélyek még Lázár szerint is, hogy a magyar-kínai közlekedési megállapodást elfogadja Brüsszel.
Öt év alatt 165.600.000.000.000 forintot költenek vasútfejlesztésre. Valahogyan kezelni kell a gazdasági lassulási problémákat.
Kiemelt közúti és vasúti fejlesztési projektek is vannak azon a listán, amelyet a kormány rendeletben hagyott jóvá. A felsorolás a pénteki Magyar Közlönyben jelent meg.
Indiában az államvasúti cég (Indian Railways) is, mint minden nagy állami tulajdonú vállalat, megkapta a feladatát: indítson saját, nagyszabású napenergia projektet. Nem aprózzák el.
Az elmúlt másfél évben mintegy 683 milliárd forint értékben valósultak meg önerőből és uniós forrásból vállalkozói beruházások. Az Új Széchenyi Tervnek köszönhetően több mint 12 500 fejlesztési projekt fejeződhetett be Magyarországon.
Tiltakozó levelet ír az Európai Bizottság illetékes tagjainak az uniós források hazai átcsoportosítása miatt az Európai Parlament (EP) közlekedési bizottságának elnöke. Ezt az EP-képviselő jelentette be a képviselő-testület szakbizottságának tegnapi ülésén - írja a Világgazdaság.