2 millió forintos időgép ez a nagykanizsai eladó Wartburg
A több mint 3 évtizedes kétütemű családi autó nemrégiben teljes felújításon esett át. És még a rendszáma is DDR-es.
A több mint 3 évtizedes kétütemű családi autó nemrégiben teljes felújításon esett át. És még a rendszáma is DDR-es.
A nem éppen kétfilléres apró retró járgány mellé 1984-es parkolócetlit és napilapot is mellékel az eladó.
A keveset futott kereklámpás régi szovjet járgány mellé még az első tulajdonos tankolási feljegyzései is járnak.
Ebből az egyedi vonalvezetésű sportkocsiból nem túl sok példány készült néhány évtizeddel ezelőtt.
Ha van félmillió forintunk, akkor akár azonnal a miénk lehet ez az időben egészen 1990-ig visszarepítő orosz járgány.
Elképesztően ritka, gyönyörű szép, irgalmatlanul hangos és adott esetben több milliárd forintos értéket képviselő régi versenyautók érkeztek Mogyoródra. Ha csak egy kicsit is rajong az autókért, ezt látnia kell.
Az egyik leghíresebb régi Ferrariból most felbukkant egy tulajdonképpen bejáratósan új példány. Ami éppen új gazdájára vár.
Az egyedi tervezésű téli eszközzel igen egyedi stílusban lehet közlekedni a havon. Ráadásul abszolút kompatibilis a Porsche sportkocsikkal.
Ezzel a V8-as motorral szerelt nyitott tetős járgánnyal garantáltan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Ezt a régi kétütemű autót fel sem kellett újítani, eredeti állapotában is makulátlan minőségű.
Szinte még a napfény is hasra esik a teljesen restaurált, régi csehszlovák luxusautó csillogó fényezésén.
Ennél fiatalabb 601-est már nem nagyon lehet kapni, de azért így is egy közel 29 éves kisautóhoz van szerencsénk.
Ez az itthon készült retro NDK-járgány klíma helyett vízhűtéssel gondoskodik a beülők nyári hűtéséről.
Az egészen 1971-be visszarepítő patika állapotú élményautónak alaposan megkérik az árát.
Nem, ez kivételesen nem egy kétkerekű Vespa, hanem egy parányi olasz személyautó.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
Még mindig kemény legény.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.
Ez a narancssárga fényezésű kompakt kupé egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
Az 50 köbcentiméteres kismotor megkímélt, illetve felújított példányainak alaposan megkérik az árát.