A Xiaomi villanyautója gyorsabb a legerősebb Porschénél – videó
A bőven 1500 lóerő feletti Xiaomi SU7 Ultra ismét a gyakorlatban bizonyította, hogy milyen komoly tempóra képes.
A bőven 1500 lóerő feletti Xiaomi SU7 Ultra ismét a gyakorlatban bizonyította, hogy milyen komoly tempóra képes.
A bajor gyártónak sikerült kicsit tovább javítani az i5 és szedán és kombi hatékonyságán.
A Nio Firefly az elektromos Minik és Smartok legújabb kínai riválisának tekinthető.
Már nem kell sokat várnunk a kínai gyártó első szilárdtest-akkumulátorára.
Érkezőben a japán gyártó megnövelt hatótávú új generációs üzemanyagcellás rendszere.
A most leleplezett Vision Vechicle azt hivatott előrevetíteni, hogy milyenek lesznek a közeljövő elektromos BMW-i.
A koreai gyártó legújabb elektromos autója kétféle karosszériaváltozatban támad.
Vázoljuk, hogyan fest a Volkswagen 8 millió forint körüli alapárú új elektromos modellje.
A most debütált legfrissebb Nascar versenyautó lokálisan zéróemissziós hajtásláncot vonultat fel.
A 600 kW-os töltési teljesítmény révén fél perc alatt 10 százaléknyi energia tölthető a Formula E akkumulátorba.
A négykarikás német gyártó egy nagy hatótávolságú új belépőszintű modellt mutatott be a Q4 e-tronból.
A puskagolyóként gyorsuló Chevrolet Blazer EV SS valós hatótávja megközelíti az 500 kilométert.
A Xiaomi SU7 Ultra a BMW M3 korábbi rekordját döntötte meg.
Vázoljuk, hogy hogyan mutat kívül-belül a Magyarországon 18,9 millió forinton nyitó újdonság.
Vázoljuk, hogyan lett a Ford Capri kicsi és könnyű sportkupéból nagy és nehéz elektromos szabadidő-autó. Egy 1969-es nagyon korai példány mellé odatettük a 2025-ös legújabb verziót, ami tulajdonképpen egy Volkswagen.
Az Európai Bizottság felkapta az uniós szintű villanyautó-támogatás bevezetésének gondolatát. Az elképzelés jó, de az úton sok a kátyú és az elágazás.
A vadonatúj DS N°8 háromféle tisztán elektromos hajtáslánccal rendelhető.
A Volkswagen nyilvánosságra hozta az első képet a legolcsóbb új elektromos modelljéről.
Vázoljuk, hogyan fest a vadonatúj Skoda Elroq kupé és szupersportos RS változata.
A Citroënből kivált DS Automobiles vadonatúj elektromos modelljével, a 750 kilométeres hatótávú N°8-cal a francia fővárosban ismerkedtünk meg testközelből, ahol az 1959-es DS Ballons feltámasztott új változatát is meglestük.