A Volvo 1974-ben mutatta be 200-as sorozatú modelljét, mely többféle változatban egészen 1994-ig gyártásban maradt.
Nem tudni, hogy a már jó ideje kínai tulajdonban lévő svéd gyártó a közeljövőben esetleg fel kívánja-e támasztani legendás szögletes típusát, mindenesetre egy független dizájner most megmutatja nekünk, hogy körülbelül hogyan festene egy szupersportos modern Volvo 240 a 21. században.
Jordan Rubinstein-Towler szedán és kombi változatban készítette el Volvo 240R koncepcióját, melynek az utasteréről sem feledkezett meg.


A tervező lokálisan zéró emissziós típusként képzeli el a 240R-t, melynek részletes specifikációiról egyelőre nem szól a fáma.
A Volvo nemrégiben mutatta be legfrissebb elektromos szedánját, a Magyarországon 30 millió forintos áron nyitó ES90-et, melynek legerősebb kivitele nem kevesebb, mint 680 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.






