szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A Volvo 240R látványosan mossa el a 70-es évek és 2025 közötti éles határmezsgyét.

A Volvo 1974-ben mutatta be 200-as sorozatú modelljét, mely többféle változatban egészen 1994-ig gyártásban maradt.

Nem tudni, hogy a már jó ideje kínai tulajdonban lévő svéd gyártó a közeljövőben esetleg fel kívánja-e támasztani legendás szögletes típusát, mindenesetre egy független dizájner most megmutatja nekünk, hogy körülbelül hogyan festene egy szupersportos modern Volvo 240 a 21. században.

Jordan Rubinstein-Towler szedán és kombi változatban készítette el Volvo 240R koncepcióját, melynek az utasteréről sem feledkezett meg.

Volvo 240R
JRT
Volvo 240R
JRT

A tervező lokálisan zéró emissziós típusként képzeli el a 240R-t, melynek részletes specifikációiról egyelőre nem szól a fáma.

A Volvo nemrégiben mutatta be legfrissebb elektromos szedánját, a Magyarországon 30 millió forintos áron nyitó ES90-et, melynek legerősebb kivitele nem kevesebb, mint 680 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.

Volvo 240R
JRT
Volvo 240R
JRT
Volvo 240R
JRT
Volvo 240R
JRT
Volvo 240R
JRT
Volvo 240R
JRT
Volvo 240R
JRT
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!