Közel 700 kilométeres hatótávú a vadonatúj Citroën C5 Aircross elektromos verziója
Megérkezett az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult Citroën C5 Aircross, mely hibrid és tisztán elektromos változatban készül.
Megérkezett az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult Citroën C5 Aircross, mely hibrid és tisztán elektromos változatban készül.
Az 5,4 másodperces 0-100-as katapultálásra képes Elroq RS-nek alaposan megkérik az árát.
A Maextro S800 a Maybach és Rolls-Royce szedánokat veszi célkeresztbe.
A Range Rover Electric egy bőven 100 kWh feletti kapacitású akkumulátorból nyeri az energiát.
A nyolcadik generációs vadonatúj Lexus ES hibrid és elektromos hajtással készül.
A Huawei szoftveres Toyota bZ7 a Tesla Model S kategóriájában áll rajtvonalhoz.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban a Kia eddigi legkisebb és legolcsóbb elektromos SUV-ja, a meglepően tágas utasterű és hatalmas akkumulátoros EV3. Jövünk az ígéretekkel – no meg a bizonyítékokkal.
A bal sarokban a jó öreg XC90 felfrissített plugin hibrid csúcsmodellje, a jobb sarokban pedig a teljesen új fejlesztésű tisztán elektromos EX90 legerősebb változata. Két hasonló dizájnú, mégis teljesen eltérő karakterű 7 üléses Volvot fogtunk vallatóra.
A tavaly debütált Lancia Ypsilon máris átesett egy kisebb ráncfelvarráson.
A felfrissített Peugeot e-208 hatótávja meghaladja a 430 kilométert.
A 2,4 tonnás Smart #5 Brabus körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC és bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Miközben az elektromos autók piaca jelentősen nőtt, addig a Teslák népszerűsége jelentősen csökkent Németországban.
Megkezdődött a kétféle hajtáslánccal elérhető Mazda 6e itthoni forgalmazása.
Megérkezett a Skoda Elroq RS, mely a valaha készült legfürgébb sorozatgyártású közúti Skoda.
A szupervékony menetfényt kapott Ioniq 6 most először N Line változatban is bemutatkozott, és nyáron jön a szupererős N verzió.
Az MG Cybersternél jelentősen könnyebb újdonság igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A Hyundai Insteroid kicsit olyan, mintha egyenesen a Need for Speedből érkezett volna.
Nemcsak a BYD, a Zeekr és a Huawei is feszegeti a hipergyors villanyautó töltés határait.
A gigantikus GMC Sierra EV mostantól egy alacsonyabb árú változatban is kapható.
A Volvo 240R látványosan mossa el a 70-es évek és 2025 közötti éles határmezsgyét.