Terence Hill is megirigyelheti: megnéztük a VW új elektromos homokjáróját
A Volkswagen a Genfi Autószalonon tárta a nagyközönség elé retró húrokat megpendítő villanyos újdonságát. Megnéztük.
A Volkswagen a Genfi Autószalonon tárta a nagyközönség elé retró húrokat megpendítő villanyos újdonságát. Megnéztük.
Az itt a szomszédban készülő hangtalan hiperautó szó szerint elképesztő gyorsulást és igen komoly végsebességet produkál.
A VW-konszern spanyol márkája a Genfi Autószalonon leplezte le első teljes értékű villanyautóját.
500 kilométeres hatótávval és világelsőként fedélzeti Androiddal támad a Model 3-ra a Volvo új villanyautója.
A hagyományos értelemben vett autógyártást képviselő cégek ha kicsit késve is, de igen hathatós ellencsapásokat indítanak a villanyautós amerikai vállalat ellen.
A hazai szakemberek véleménye szerint egy elérhető árú dél-koreai kompakt versenyző jobb választás lett volna, mint a drága villanyautó. De nem sokkal.
A svéd márka parányi négykerekűje alaposan megelőzte a korát, de szó szerint csak egy pár készült belőle.
Zöld rendszámot minden további nélkül kaphat az új divatterepjáró, de az 1,5 millió forintos állami támogatást már elbukja.
Ebből az apró kétszemélyes járgányból minden felesleges dolgot kihagytak. Így például az oldalsó és a hátsó ablaküvegeket is.
A VW konszern spanyol márkája sem kíván lemaradni az aktuális trendektől, íme a 100 százalékig elektromos el-Born.
Elon Muskék piacra dobták a legolcsóbb Model 3-at, ezzel párhuzamosan pedig a típus hazai árára is fény derült.
A most leleplezett Polestar szedán nem titkoltan a Tesla Model 3-mal kíván rivalizálni. És elsőként Android fut a fedélzeti rendszerén.
Sokkolóan újszerű formaterv, merész beltér, elektromos meghajtás és önvezetés. Ez a Vision iNext.
A belső égésű motorral szerelt személyautók napjai meg vannak számolva, de országonként eltérő, hogy mikortól tűnnek majd el az új járművek piacáról.
A spanyol gyártó cserélhető aksis újdonsága úgy néz ki, mint egy apró négykerekű űrhajó. Automatikusan felismeri, hogy ki vezeti, magától is tud közlekedni, és az ígéretek szerint igen olcsó lesz vele gurulni.
Elvileg három év alatt tíz elektromos autójuk jelenik majd meg, most az első modell műszerfalát mutatták meg.
Nem kell sokat várnunk az amerikai gyártó első itthoni értékesítő pontjának átadására, olyannyira, hogy már most hazai tesztvezetésre hív a cég.
Az olasz márka új hibridje nem egy limitált szériás-, hanem egy nagyobb mennyiségben gyártott modell lesz.
Sok az eszkimó, kevés a fóka – tartja a mondás, ami az elektromos autókra is tökéletesen alkalmazható.
Egyes mérések szerint a tisztán elektromos autókkal a zimankóban 65 százalékkal rövidebb távolság tehető meg, mint kellemes tavaszi hőmérséklet mellett.