A győriek a MÁV téli menetrendjének egyértelmű győztesei
Vasárnap lép életbe az új menetrend.
Az ingyenesség vonatokra, buszokra, villamosokra vonatkozik, az egész ország területén, legkésőbb 2020 elejétől.
A Budapest–Újszász–Szolnok és a Budapest–Gödöllő–Hatvan–Miskolc vonalon várhatóan 30-40 perccel nő a menetidő, egyes elővárosi vonatok Rákosnál visszafordulnak, vagy teljesen kimaradnak a menetrendből.
A kár nagyjából kétezer euró. Sérültek is vannak.
Csépke András azt viszont elismerte, hogy november 4-én volt olyan vonat, amelyen legalább 1 állomásközben minden hely foglalt volt. A Közlekedő Tömegtől helyreigazítást kér.
Cs. Sándornak 27 biztosítónál 29 biztosítása volt, ezért nem fizettek neki, amikor négy éve mindkét lábát levágta a vonat. A férfi gyanús volt, de most az első polgári peres eljárás neki adott igazat. Az egyik biztosítónak nagyjából 11 millió forintot kell kifizetnie neki, plusz a kamatokat.
A vasúttársaság szerint egyre több az ellenőrzés, és egyre kevesebb a szabálytalankodó.
A tizenegy, jövőre forgalomba álló emeletes vonat közül nyolcnak a kocsijait Magyarországon szerelik össze, ezek közül az első már Dunakeszin van.
Akár másfél órás késés is előfordulhat, a kimaradó szakaszon pótlóbusz jár.
A Nyíregyháza–Nyírbátor- és Mátészalka–Csenger-vasútvonalak buszos pótlására keres alvállalkozót a MÁV-Start.
Támadója először úgy tett, mint aki csak beszélgetni akar, aztán előkapta az ollót, és pénzt követelt.
Az Európai Parlament képviselői támogatták azt a javaslatot, amely szerint nagyobb kártérítés járhat az utasoknak, ha késik a vonat, a fogyatékkal élő utasok számára hathatósabb segítséget ír elő, a kerékpárosok számára pedig a vasút könnyebb használhatóságát biztosítja.
Uniós pénzt nem várhatunk a Debrecen–Mátészalka-vasútvonal felújítására, hazai forrás pedig egyhamar nem lesz rá. Ez az a vonal, amit csigának öltözve futottak le.
A fejlesztés elkezdődött, Fónagy János szerint a legnagyobb kihívás az egyéni és a közösségi közlekedés közti harc megvívása.
Több mint két éven át alkalmazta a West Japan Railways azt a feladatot a képzésben, amely életveszélybe sodorta a leendő dolgozókat.
December 9-étől életbe lép a 2019-es vasúti menetrend. Kevés lényegi változás lesz az ideihez képest, de ezeket összeszedte a vasúttársaság.