Marad a csigatempó a MÁV csigavonalán
Uniós pénzt nem várhatunk a Debrecen–Mátészalka-vasútvonal felújítására, hazai forrás pedig egyhamar nem lesz rá. Ez az a vonal, amit csigának öltözve futottak le.
Uniós pénzt nem várhatunk a Debrecen–Mátészalka-vasútvonal felújítására, hazai forrás pedig egyhamar nem lesz rá. Ez az a vonal, amit csigának öltözve futottak le.
A fejlesztés elkezdődött, Fónagy János szerint a legnagyobb kihívás az egyéni és a közösségi közlekedés közti harc megvívása.
Több mint két éven át alkalmazta a West Japan Railways azt a feladatot a képzésben, amely életveszélybe sodorta a leendő dolgozókat.
December 9-étől életbe lép a 2019-es vasúti menetrend. Kevés lényegi változás lesz az ideihez képest, de ezeket összeszedte a vasúttársaság.
A Közlekedő Tömeg Egyesület szerint 50 intercity vonatra fogyott el a helyjegy a hosszú hétvégén. A MÁV-Start szerint pedig 100 többletkocsit bevetettek, és náluk nem panaszkodtak zsúfoltságra.
MÁV-Start tavaly megszüntette a járatot, most újraindul. Igaz, Drezdát elkerüli.
Szombathelyről Pécsre elviekben négyórás a vonatút. De nem most. Mert most 9 óráig tartott.
Halálra gázolt a vonat egy embert Apafa és Debrecen között, egy vasúti átjáróban vasárnap délután.
Egy mozdony motorjában keletkezett tűz, az utasok megúszták, hogy nagyobb baj legyen.
November 1-jén a szombati, 2-án és 3-án az ünnepnapi, 4-én a szokásos vasárnapi menetrend szerint járnak a vonatok.
A baleset a Balatoni úti vasúti átjáróban történt.
Egy kisifú és egy kislány is simán felveszi a tempót a MÁV járatával Nyírmihálydi és Nyíradony között. Ugyanis a Mátészalka-Debrecen vonalon jelenleg 48 sebességkorlátozás van érvényben.
Nem volt jegye, le akarták szállítani a vonatról, az őrjöngő 20 éves nőt a rendőrök vitték el.
Minden utas meghalt, az autó egyik oldala szinte teljesen megsemmisült.
Megint nem készült fel a MÁV-Start a várhatóra, miszerint több kocsi kell egy hosszú hétvége napjain, mint máskor. Az ok megint a vészesen elöregedett járműállományban, a fogyatkozó üzemképes kocsik számában keresendő.
Nem hallották, nem látták, hogy jön a vonat, amely meg sem állt a tragédia után.
Egy várhatóan a jövő héten megszülető kormányhatározat több százmilliárd forintos HÉV-fejlesztést foglal magában. A BKK pedig egyszerűbbé kívánja tenni a jegyautomaták használatát.
A leghalaszthatatlanabb beavatkozásokat végezte el a MÁV a Déli pályaudvaron a kéthetes vágányzár alatt, az utasok számára szinte csak a (félig) újrabetonozott peronok észrevehetők. Komolyabb beavatkozásokhoz még több tíz milliárd forintra lenne szükség.