#élmény



Rosalia idén másként
 

Rosalia idén másként

Együtt borozunk, koccintunk, eszünk és bulizunk, de most egy kicsit másként. Ez a Rosalia #csakazértis, vagyis az idén 9 éves nyári borfesztivál 2020-as online kiadása.

hvg.hu hvg.hu



Fókuszban a sörcsapok
 

Fókuszban a sörcsapok

Egyik nap hőguta, másnap kis cidri, aztán újra felszökik a hőmérő higanyszála. Igazi tavasz csak nyomokban, s már megint az évtized legforróbb, leghosszabb nyarával riogatnak a meteorológusok. Egy biztos, ahogy a természet nagyjából egy hónappal előrébb van mindennel, úgy a korai nyár már április végén-május elején jókora pörgést hozott a sörpiacon is. A Magyar Sörgyártók Szövetsége és a Kraft Sör Egyesület múlt heti közös szezonnyitó csapolásakor már javában tombolt a sörszezon.

K.G. K.G.


Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon
 

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

HVG Extra Business HVG Extra Business





Ha már unjuk a síelést - téli élmények Ausztriában
 

Ha már unjuk a síelést - téli élmények Ausztriában

Azt már tudjuk, hogy számtalan sípálya és centrum várja az érdeklődőket, de természetesen nem csak a klasszikus értelemben vett síelés miatt érdemes a szomszédba látogatni. A Travelline ad néhány tippet azoknak az utazóknak, akik téli kalandokat, érdekességeket keresnek, nem csak a sípályák miatt kelnek útra.

Travelline Travelline


Boldog szeretne lenni vagy fogyasztó?
 

Boldog szeretne lenni vagy fogyasztó?

Az Egyesült Államokban egyre többen mondanak le a fényűző életvitelről az igazi boldogság érdekében. Luxus helyett az élményalapú vásárlás irányába mozdulhat a trend, ami átalakíthatja a fogyasztói társadalomra építő piacgazdaságokat.

Lukács Andrea Lukács Andrea