A hét elején tovább csökkennek az üzemanyagárak
A hétvégi áresés után itt az újabb.
Ez életveszélyes, nem véletlenül tiltja a KRESZ.
Várhatóan szerdán indulhat újra a forgalom azon a szakaszon, ahol kisiklott szombaton egy tehervonat.
Szeged és Röszke, valamint Szeged és Kiskundorozsma között szünetel a vonatforgalom.
Úgy tűnik, a kormány rákosrendezői álmaiban nem szerepelnek 500 méteres felhőkarcolók, de a terület adásvételi szerződése azért rögzíti, hogy akár ekkora torony is épülhet a helyszínen. Egy fél kilométer magas toronyház komoly kihívások elé állítaná a Ferihegyre érkező repülőgépek pilótáit. Megnéztük, hogyan érintenék a légi közlekedést az esetleges toronyházak és lehetünk-e uniós rekorderek úgy is, hogy nem nehezítjük meg a saját dolgunkat.
A Építési és Közlekedési Minisztérium hét pontban fogalmazta meg, mire kötelezi rövid határidővel a vasúttársaságot.
Teljesen mindegy, hogy megnyomjuk vagy nem, a budapesti metró ajtaja kinyílik az állomásra érve. De minek van ott az a gomb, ha nem használjuk? Megkérdeztük a BKV-t.
Nehéz magyarázatot találni az ilyen jelenetekre.
Nagyon pontos a tramtrain, amikor nem, akkor az az autósok hibája. Úgyhogy több sárga szín lesz a vasútvillamoson, hátha úgy jobban észreveszik.
Füstjelenségre érkezett riasztás, ezért reggel az M2-es metró egy ideig nem járt a teljes vonalon.
A hétvégén razziáztak a budapesti éjszakában.
A hatóságok nem találtak bombát a gépen.
A szentendrei HÉV vonalon, a Vasút sor melletti szakasznál történt az eset.
Mosóczi László a MÁV-csoport vasúti személyszállító cégének vezérigazgatója is volt.
Csodák csodájára sérülés nélkül úszta meg a kalandot, pedig a vonat óránként 282 kilométeres sebességgel száguldott – ám mivel nem volt jegye, megbüntették.
Elon Musk könnyen vette a veszteséget, a SpaceX feje a közösségimédia-oldalán arról írt, hogy a siker bizonytalan, de a szórakozás garantált.
Az áldozat életveszélyes állapotban van.
Az évtized végére lenne kész.
Legalább öt és fél órányi késést szedtek össze a vonatok egyetlen délelőtt alatt.