Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Magyar Biztosítók Szövetségének kommunikációs vezetője szerint átmeneti helyzetben vagyunk.
Július elsejétől már kötelező lesz felelősségbiztosítást kötni a dunai hajókra, de most még csak ajánlott – tudta meg az InfoRádió a Magyar Biztosítók Szövetségének kommunikációs vezetőjétől. Az utasoknak saját maguknak kell gondoskodniuk a biztosításukról, amit természetesen rábízhatnak a programjukat megszervező cégre is – tette hozzá Lambert Gábor.
„Átmeneti helyzetben vagyunk” – fogalmazott a szakértő.
A 2017-ben kihirdetett strasbourgi egyezmény szerint minden, a belvízi hajózási közlekedésben résztvevő gazdasági jellegű járműnek rendelkeznie kell érvényes felelősségbiztosítással.
Lambert Gábor kiemelte: a felelősségbiztosítás csupán egy felső limitig térít, az üzemeltetőnek tehát érdemes végiggondolni, hogy adott kár esetén mekkora fedezetet vár el a biztosítottól. A szakértő javasolja utasbiztosítás kötését, főként külföldi utaknál, az általános társadalombiztosításnak itthon elegendőnek kell lennie.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.