Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A döntés még nem végleges, a pozsonyi Volkswagen-üzem is versenyben van.
A győri Audi-gyár is potenciális helyszíne lett a Skoda Superbek gyártásának – írta a G7 a cseh sajtó értesülésére hivatkozva.
Az ügy előzménye, hogy a VW-csoport németországi Emdenben lévő üzemét kizárólag elektromos hajtású verziókra állítják át 2022-től, a Passatokat ezért el kell mozgatni onnan.
A csoport neki is állt, hogy új helyszínt keressen a feladatra, és hosszas előkészítés után a törökországi Izmir melletti Manisa városát választották ki befutónak. Az 1,3 milliárd eurós beruházásról szóló döntést azonban a török-szíriai helyzet miatt elhalasztották.
Ezután jött a képbe a pozsonyi gyár, amely elvileg átvehetné a Passat-család tagjainak gyártását (ide tartozik a Skoda Superb is), de a G7 szerint időközben az is felmerült, hogy Győr kapjon szerepet ebben – így kerülhetnének tehát a Superbek Magyarországra.
A lap megjegyzi, hogy a modelláthelyezések kapcsán egyelőre a cseh szakszervezetek kommunikálnak a helyi sajtóval, a cég mindent találgatásnak nevez, és semmit sem kommentál.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.