Jó üzlet az influenszerkedés: 210 millió forint profitot ért el a TheVR

Tizenhat-tizenhat millió forinttal gazdagodott a legértékesebb magyar influenszercsapat két tagja.

  • HVG HVG
Jó üzlet az influenszerkedés: 210 millió forint profitot ért el a TheVR

Nemcsak a követők számában, hanem az üzletben is sikeres éve volt a TheVR-nak a tavalyi – olvasható ki a most leadott éves beszámolóból. A debreceni csapat üzleti eredményein is látszik, hogy nem hiába lett egymás után harmadszor is az első a Forbes magyarországi influenszer-ranglistáján.

A cégük – hivatalos nevén We Are Media Tech Szolgáltató Bt. – árbevétele az egy évvel korábbi 311 millióról 464 millió forintra nőtt, ebből az anyagjellegű ráfordítások, a bérköltségek és az értékcsökkenés levonása után 210 millió forint nyereség maradt meg, az előző évinél 56 millió forinttal több.

Harmadjára is a TheVR vezeti a Forbes magyar influenszer ranglistáját

Dancsó Péter a tavalyi kiesés után ismét bekerült a gyűjtésbe.

A profit legnagyobb részét bennhagyták a vállalkozás eredménytartalékában. A csapat két tagja – akik 50-50 százalékos tulajdonosai a We Are Media Bt.-nek – összesen 32,7 millió forint osztalékot vettek ki.

A 2015-ben alapított vállalat 2020 óta hoz minden évben tízmilliárdos nagyságrendű és egyre növekvő profitot, a százmilliós álomhatárt 2023-ban lépték át.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.