Harmadjára is a TheVR vezeti a Forbes magyar influenszer ranglistáját
Dancsó Péter a tavalyi kiesés után ismét bekerült a gyűjtésbe.
hvg.hu
Ez a harmadik év, hogy a Forbes összeállította a legértékesebb magyar influenszereket rangsoroló listát. A lap szerint ezen a gyorsan formálódó piacon tavaly több mint 8 milliárd forintot költöttek el a márkák az influenszerekre különböző együttműködések és promóciók céljából, ez az szám a tavalyihoz képest 31 százalékkal nőtt – idézik az IAB Hungary becslését.
A lista első helye nem okozott meglepetést, ismét a TheVR került a dobogó tetejére. A debreceni csapat tavalyelőtt lett tízéves, a követők és a piac egyhangúan őket tartják a legértékesebb influenszereknek. Végtelen videójátékozással kezdték, ma már hipernépszerű reggeli műsort visznek a Twitchen, és már a Meki is dolgozott velük. Tavaly megjelent, jubileumi filmjük már majdnem kétmilliós nézettséggel bír a Youtube-on.
A magyar Tiktok sztárja, Whisper Ton, azaz Strenner Antal is megtartotta előkelő pozícióját, ismét második lett. A lista egyik legmegosztóbb szereplője, de továbbra is a platform megkerülhetetlen arca, mondhatni iskolát teremtett a gyorsan hadarós, hisztérikus tempóra vágott videókból. A magyar piacon ugyanúgy értéket lát csatornájában a Rimmel London, mint ahogy a Burger King. Tavaly ő nyerte meg a TV2-n futó Dancing with the Stars című műsort táncpartnerével, Tóth Katicával.
A dobogó harmadik fokán JustVidman áll, akinek ez az eddigi legjobb eredménye a Forbes listáján. A lap szerint az összeállításba idén sok TikTok-sztár került, közöttük van Radics Zsombor a nyolcadik, Stumpf Patrik pedig a tizedik helyen. A top20-ban helyet kapott Nessaj, Pamkutya, a Jólvanezígy, Abosi Barna és Körcsönyei Polla is, és egy év kimaradás után újra felbukkant a listán Dancsó Péter, a 17. helyen.
A magyar Z generáció sokszínű, tagjainak fontosak az értékek, de a spórolás még fontosabb. Sokat vásárolnak az interneten, de alaposan utána is néznek a megrendelni kívánt terméknek, és hallgatnak az influenszerekre – de csak azokra, akiket hitelesnek tartanak. Ez a Diverzum friss Z generációs kutatásából derül ki.
Magyarország 22 ország közül a 22. helyen áll abban a rangsorban, amelyet az alapján állítottak össze, hogy mennyire elégedettek a lakosok az egészségüggyel.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
„Elértük a határt, szürkeségben mi vagyunk élen” – énekli Zentai Márk, aki a Mörk leállása óta szólóban zenél. Az új dal címe Szabadon, és a részben a Pride felvonuláson forgatott klipje a HVG-n látható először.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.