Budapesti járatokat is érinthetnek a hétvégén is tartó légiközlekedési sztrájkok
A hétvégén várhatóan szélesedik majd a sztrájkhullám, éppen az idegenforgalmi szezon elején.
A hétvégén várhatóan szélesedik majd a sztrájkhullám, éppen az idegenforgalmi szezon elején.
Az árstopot kitolták, a Szép-kártyás fizetést még nem.
A környezetvédelem várhat, ha az ellátásbiztonságról van szó.
Pénteken sorra jelentette be a Mol, az OMV és a Lukoil, hogy szűkebbre veszik kútjaikon az egyszerre betankolható üzemanyag mennyiségét. A lépés elővigyázatos, nincs benzinhiány, és pánikra sincs ok, mondja a magyar olajvállalat, és a lapunknak nyilatkozó szakértők is így látják. Júliusban és augusztusban azonban már durvulhat a helyzet - pont ezt akarják megelőzni az intézkedéssel. A független benzinkutasok máshogy látják: érdekvédelmi szervezetük vezetője egy szóban foglalta össze, mit kell most tudni a fehér kutak naftaellátásáról: "nincs."
A röszkei gyárát bezárja a cég, a román és német üzemeibe telepíti át a gyártást.
A kisnyomású kútoszlopokon maximum 20 liter tankolható egy tranzakció alatt.
A miniszter szerint meggyőződtek arról, hogy minden feltétele adott az üzemidő-hosszabbításnak.
Hideg zuhany Oroszországnak Pekingben, amely jelenleg a BRICS virtuális csúcs házigazdája.
2010 óta csak egy év volt, amikor több halálos munkabaleset történt, mint tavaly. A kevésbé súlyos munkabalesetek száma is nőtt, de nem sokkal a 2020-as szint fölé.
Az olajfinomító pont akkor nem fog teljes gőzzel üzemelni, amikor a legtöbb üzemanyagra lenne szükség.
A sztrájkba lépett dolgozók borzasztó munkakörülményekről beszélnek.
Már a cégadatbázisban is látszódik, hogy az oroszok helyére a cégben eddig is érdekelt Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter ugrott be.
A vállalat arra kéri az ügyfeleit, hogy ha kannába vásárolnának üzemanyagot, azt a tankolástól függetlenül intézzék, mert ha egyszerre végzik, akkor mindkét tétel után a piaci árat kell megfizetniük.
A két cég abban gondolkodik, hogy közös társaságot indít.
Budapesten nem emelik a közösségi közlekedési bérletek és a vonaljegyek árát.
„Az inflációt könnyű előidézni, annál nehezebb megszüntetni” – idézte a tavaly októberben elhunyt Kornai Jánost Surányi György, a Magyar Nemzeti Bank korábbi kétszeres elnöke az akadémiai Stádium 28 kör szerdai fórumán a FUGA-ban. A megszüntetés nehézségeit taglalva Bod Péter Ákos – szintén egykori jegybankelnök – azt az aggályát fogalmazta meg, hogy Magyarországon az infláció hosszabb ideig tart majd, mint másutt.
A hivatalos adatok szerint 15,9 százalékkal nőtt a nettó átlagkereset egy év alatt.
Pedig csak néhány hete jelentették be, hogy júliusban mintegy 900 európai járatot törölnek ugyanebből az okból.
Csökkentik a hatósági áron beszerezhető üzemanyag mennyiségét, illetve aki autóba és kannába is tankol, annak mindkét esetben a piaci árat kell majd megfizetnie.