Csili-vili lett a belvárosi autó plaza

A csoport-nak valószinüleg nem túl sok ilyen saját, belvárosi, sokemeletes üzletközpontja van, amiben természetesen a...

  • ingatlanmenedzser.hu ingatlanmenedzser.hu
Csili-vili lett a belvárosi autó plaza

A csoport-nak valószinüleg nem túl sok ilyen saját, belvárosi, sokemeletes üzletközpontja van, amiben természetesen a csoport összes márkájának összes modellje kapható. Sőt, egyik-másik még kerékpárt is árul saját márkája alatt.

Mester Nándor
Mester Nándor
Mester Nándor

Hétköznap koradélután, tehát nem csúcsidőben jártunk ott és nem volt pangás. Persze, ez nem meglepő, hiszen a német autóiparnak megint jól megy, sok újat vásárolnak a németek és külföldön is jól fogynak a márkák.

Mester Nándor
Mester Nándor

A Friedrichstrassén azonban elég borsos bérleti díjat kell fizetni az üzlethelyiségekért. Ennek megfelelően ezt valahogy ki kell termelni. A sajátos üzletközpont vezetői azonban nem aggódnak, mert nem csupán az arisztokratikus Bentley részlegén, hanem a csoporthoz tartozó többi márka "osztályain" is sok a nézelődő, akikben potenciáélis vásárlót látnak. 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

„Két személyiség él bennem” – 12 adag kávéval kezdi a napot Carolina Vergnano, a legrégebbi olasz kávémanufaktúra vezetője

„Két személyiség él bennem” – 12 adag kávéval kezdi a napot Carolina Vergnano, a legrégebbi olasz kávémanufaktúra vezetője

A nők szerepét igyekszik erősíteni egy igencsak férfias szakmában Carolina Vergnano, aki négy éve áll a család nevét viselő olasz kávémanufaktúra élén. És közben minden létező sztereotípiát cáfol, legyen szó a munka és család egyensúlyáról, a válságkezelésről vagy akár arról, hogyan és mennyi kávét fogyaszt el valaki, akinek az egész élete erről az italról szólt. Carolina Vergnanóval Budapesten beszélgettünk.