Korábban beszámoltunk róla, hogy június 6-án a Wizz Air London Gatwickről Budapestre tartó járata hét órás késéssel érkezett meg a magyar fővárosba, mert miután másfél órás késéssel szállt fel, egy ferihegyi karbantartás miatt Debrecenben landolt, majd több órás várakozás után onnan repült át a hajnali órákban Budapestre.
Szerdán kiderült az is, hogy bár az utasok közül többen is megpróbálták visszaszerezni a repülőjegy árát, a Wizz Air szerint nem jár az utasoknak kártérítés, mert rendkívüli körülmények miatt kellett a gépnek Debrecenben leszállnia, erre hivatkozva pedig nem jár kártérítés.
A Miniszterelnökség szerdán délután közölte, Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár az incidens azonnali kivizsgálására utasította a Fővárosi Kormányhivatalt.
Mint írták, a fogyasztóvédelmi vizsgálat során a hatóság feladata feltárni, hogy a légitársaság megfelelően tájékoztatta-e az ügyfeleit, illetve hogy minden jogszabályi kötelezettségüknek eleget tettek-e.
A miniszterelnökség korábban több esetben is kezdeményezte a Wizz Air incidenseinek kivizsgálását: