szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

„Isten, haza, család” után „Isten? Haza? Pedofília!”.

Újabb plakátkampányba kezdett a Demokratikus Koalíció, de ezúttal nem Dobrev Klára, hanem Orbán Viktor arcával plakátolják ki az országot. Ezen egy régebbi kép szerepel a miniszterelnökről, aki alá az „Isten, haza, család” szlogen után azt írták, hogy

Isten? Haza? Pedofília!

 

Olvasói fotó

A DK a rogáni kommunikáció mintájára a plakát tetején megjeleníti, hogy „készült a Demokratikus Koalíció megbízásából”. Az ellenzéki pártnak nem ez az első próbálkozása, korábban az „Orbán Viktor az árakat emeli, Dobrev Klára a béredet fogja emelni” szöveggel plakátoltak. Ezzel elsősorban a vidékiekben akarták tudatosítani, hogy van az Orbán-kormánynak alternatívája.

Vélhetően a mostani plakátkampány is felemészt jópár milliót, de még mindig sehol nincs a Rogán-féle kommunikációtól, amelyre az állam 2015 óta 1360 milliárd forintot költött. A 2015 és 2023 között a megkötött szerződések értékének 73 százaléka Balásy Gyula cégeihez, elsősorban a Lounge Designhoz és a New Land Mediához köthető.

Három év alatt 714 százalékos növekedés - mit tudnak azok a cégek, amelyekkel Magyar Péter szerint kötelező volt szerződniük az állami cégeknek?

A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel - ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt. A Diákhitel Zrt. volt vezetője nagyvadra lő, de minimum kétséges, mit tudna bizonyítani a vádjaiból.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!