Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A jelentős állami támogatás ellenére legalább 90 ezer állás kerülhet veszélybe a közeljövőben a német autóiparban. A Roland Berger tanácsadónak a Die Weltben ismertetett elemzése szerint a roncsprémium akció kifutásával látványosan növekedhet a csődök száma az ágazatban.
A szakértők úgy látják, hogy különösen a kereskedők kerülhetnek nehéz helyzetbe: itt 30 ezer ember veszítheti el az állását azután, hogy a roncsprémium akció - amelynek keretében 2500 euró támogatást kap az, aki régi autóját új, környezetbarát járműre cseréli le - a tervek szerint a jövő év elején befejeződik.
Előzőleg más elemzők is hasonló következtetésre jutottak: a Calyon Bank szerint az európai autógyártók számára a válság előtti keresleti szint elérésére 2014-ig nincs is esély, sőt az is lehet, hogy a válság előtti idők már sohasem térnek vissza. A méretgazdaságosság minden korábbinál jobban felértékelődik a jövőben, és az ágazat jövedelmezősége csak akkor biztosítható, ha a gyártók jelentős hatékonyságnövelést és kiadáscsökkentést hajtanak végre. Ezek a fejlesztések azonban éppen az enyhe felívelés korában érnek majd be, és emiatt rendkívül nehéz lesz elfogadtatni őket a szakszervezetekkel.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.