Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
November 1-jétől Fazekas Lászlót kérték fel a The Voice sajtófőnöki pozíciójára. A szakember nyolc évig volt az RTL Klub sajtófőnöke, és hasonló pozíciót töltött be az első X-Faktorban is - számolt be az mmonline.hu.
Fazekas László lett a The Voice sajtófőnöke november 1-től. A kinevezés érdekessége, hogy a szakember korábban nyolc évig volt az RTL Klub sajtófőnöke és a Voice-ot gyártó Paprika Latino kommunikációs vezetőjeként is dolgozott - értesült az mmonline.hu.
Most is a gyártó cég részéről erősíti a produkciót, de munkáját a TV2 Program PR csoportjának szakmai felügyelete mellett végzi. A szakember emellett a Sygma PR ügynökség sajtókapcsolati tanácsadójaként is tovább folytatja munkáját.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.