Beyoncé parfümjét imádják a pénzemberek
 

Beyoncé parfümjét imádják a pénzemberek

A Coty szépségipari vállalat részvényeivel délután indul a kereskedés, miután a vállalat tegnap 1 milliárd dollár értékű részvénycsomagja cserélt gazdát 17,5 dolláros részvénenkénti árfolyamon. Ezzel a Rimmel, a Beyoncé és Halle Berry szépségipari márkákat is magáénak tudó vállalat 8,6 milliárd dolláros értékkel rendelkezik.

hvg.hu hvg.hu

Javul a bedőlési index, hol itt a probléma?
 

Javul a bedőlési index, hol itt a probléma?

A tavalyi 4,08 százalékról 3,79 százalékra csökkent az idei első negyedévben – a most először megjelenő, országos adatokat tartalmazó – Bisnode Bedőlési Index (BBI). Mindössze négy ágazatban romlott a mutató, a többiben azonban javult. Területi bontásban Borsod és Nógrád megye ért el látványos eredményt, az ott nyilvántartott cégek bedőlési mutatója több mint 1 százalékponttal csökkent.

hvg.hu hvg.hu

Óriáskígyómasszázzsal rukkoltak elő élelmes vállalkozók
 

Óriáskígyómasszázzsal rukkoltak elő élelmes vállalkozók

Indonéziában egy eddig kihasználatlan piaci rést fedeztek fel a szépségipari központok: óriáskígyókkal masszíroztatnak. A pitonokat az ügyfelek hátára helyezik, amelyek tekergésükkel masszírozzák az ember hátát. Ez a masszázstípus azonban csak kiegészítő szolgáltatás a normál masszázs mellett.

hvg.hu hvg.hu


Már a zöldség és a gyümölcs sem nagyon kell
 

Már a zöldség és a gyümölcs sem nagyon kell

A magyar háztartások éves élelmiszerre fordított kiadásainak közel egytizedét zöldségre és gyümölcsre költik. Bár a vásárlói kör változatlan, az elmúlt évek nehézségei okán ma már e kategóriából is kevesebbet és kevesebbszer vásárolnak a háztartások. Ennek eredményeképpen mindkét kategória forgalma csökkent a GfK Hungária Háztartáspanel adatai szerint. A beszerzést a fogyasztók főként piacokon, őstermelőknél, illetve zöldség-gyümölcs üzletekben intézik.

hvg.hu hvg.hu

Senki sem sírna a brandek többsége után
 

Senki sem sírna a brandek többsége után

Egy friss felmérés azt mutatja, hogy a fogyasztók számára nagyon kevés jelentőséggel bír, hogy milyen márkájú terméket kínálnak nekik, sőt akár el is tűnhetne a brandek nagy része.

hvg.hu hvg.hu

Az EU pénzéből élnek a magyar borászatok
 

Az EU pénzéből élnek a magyar borászatok

A legnagyobb és a legnevesebb borászatok egyaránt felismerték, hogy az uniós pályázati pénzek nagy lehetőségeket rejtenek az ágazat számára. A borászok nyolc EU-s forrásból kaptak támogatást a földalapú kifizetésektől az ültetvényátalakításon és a gépbeszerzésen keresztül a pincerekonstrukcióig. A húsz legnyereségesebb borászat összesen 5,8 milliárd forintot nyert az idén záródó hétéves programozási ciklusban.

hvg.hu hvg.hu

Fennakadt 400 cég a NAV rostáján
 

Fennakadt 400 cég a NAV rostáján

A hazai cégvilág kétes szereplőinek kiszűrésére három hónap alatt több mint 180 ezer társaság ügyét tekintette át az adóhivatal, a rostán nagyjából 400 vállalkozás akadt fenn – írja a Magyar Nemzet csütörtöki számában.

MTI MTI


Forradalom a fűszertartóban: Nem csak a vegeta
 

Forradalom a fűszertartóban: Nem csak a vegeta

Az élelmiszerláncok kínálatában jó, ha 40-50 féle fűszer található. A Fűszerész nevű dunabogdányi vállalkozás azonban szeretné megismertetni a magyar felhasználókkal a minél teljesebb univerzumot.

Szabó M. István Szabó M. István