Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Vidékfejlesztési miniszter kilobbizta, hogy a gyorsétteremlánc kínálatában találkozhassunk a magyar szürkemarhával is – bár egyelőre csak a magyar hetek keretében.
A Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter felkérte a McDonald's-ot, hogy a magyar hetek keretében áruljon szürkemarhaburgert. Néhány hetes népszerűsítő kampányban a Hortobágyi Nemzeti Parkból érkezett marhákból készítenek húspogácsát. A McDonald's egyúttal történetében először megjelenik a magyar mezőgazdaság legnagyobb seregszemléjén az Országos Mezőgazdasági Élelmiszer Kiállításon (OMÉK) is.
Korábban megírtuk, hogy az étteremláncnál nem példátlan, hogy magyar beszállítókkal dolgozik, mi több számításaik szerint az elmúlt 25 évben nagyjából 100 milliárd forint értékben vásároltak hazai beszállítóktól. Sőt, külföldi éttermekbe is jut a magyar alapanyagból, a McDonald’s rendszerébe beszállított csirkehús mennyisége tavaly elérte a 6500 tonnát, salátában meghaladta az 1490 tonnát, és 3 millió hazai tojás is elfogyott az étteremlánc magyar és külföldi egységeiben – írja az Index.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.