Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az MPF Felügyeleti Szolgáltató Kft-t január 8-án kezdi meg üzleti tevékenységét.
Újonnan létrehozott leányvállalaton keresztül biztosítja a továbbiakban a Magyar Posta az automatafelügyeleti szolgáltatást, írja a szerdai Világgazdaság.
A Magyar Posta a napilappal közölte, hogy azután döntött úgy, hogy a tevékenységet egy profiltiszta leányvállalatba helyezi át, miután átfogóan elemezte az elmúlt másfél év automatafelügyeleti szolgáltatását. A cél az, hogy racionálisabb, a megbízók igényeinek kiszolgálásához jobban illeszkedő működési struktúra jöjjön létre.
A társaság december első napjaiban alakította meg a százszázalékos tulajdonában álló MPF Felügyeleti Szolgáltató Kft-t, amely január 8-án kezdi meg üzleti tevékenységét. A változásról az érintett automataüzemeltetők is értesítést kaptak.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal 2018. január 1-jétől valamennyi működő étel- és italautomata forgalmára rálát. A Magyar Posta, mint az automaták felügyeleti szolgáltatója korábban azt közölte, hogy a határidőig mintegy 25 ezer automatába szereltek be felügyeleti egységet.
A Magyar Ital és Áruautomata Szövetség becslése szerint a korábban 35 milliárd forintos piac mára mintegy 25 milliárdosra zsugorodott, az ágazatban jelen lévő 700-800 szereplő 95 százaléka mikrovállalkozás.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.